יום שלישי , 17 אוקטובר 2017
דף הבית » חדשות » אופל אינסיגניה מגלה את הפנאי
אופל אינסיגניה מגלה את הפנאי

אופל אינסיגניה מגלה את הפנאי

המשפחתית הגדולה הגרמנית, אופל אינסיגניה, זוכה לגרסת על. המכונית היא אופל אינסיגניה קאנטרי טורר והיא מוסיפה לגרסה המשפחתית הבסיסית תצורה של סטיישן ("טורר"), מערכת הנעה כפולה עדכנית וגם סדרת הגבהות ומיגונים שמאשררים את השימוש במילה "קאנטרי". באופן הזה יכולה המכונית להתחרות במכוניות כמו סובארו אאוטבק או אאודי אולרואד.

אופל אינסיגניה קאנטרי טורר. אופל אימצה את הקונספט המוצלח של סובארו אאוטבק ואודי אולרואד וצפויים להציג את הגרסה שלהם לעניין בתערוכת פרנקפורט בסתיו הקרוב. צילום: אופל

אופל אינסיגניה קאנטרי טורר. אופל אימצה את הקונספט המוצלח של סובארו אאוטבק ואודי אולרואד וצפויים להציג את הגרסה שלהם לעניין בתערוכת פרנקפורט בסתיו הקרוב. צילום: אופל

לא זוכר איך נראה סובארו אאוטבק?

אופל אינסיגניה קאנטרי טורר זוכה, בראש ובראשונה, לעיצוב חיצוני שונה מהותית, כדי שאפשר יהיה לזהות שלא הסתפקתם בסתם אינסיגניה. הגרסה הזו מצוידת בשבכה קדמית (גריל) שונה, בגלגלים גדולים ובולטים ובמיגונים שמבליטים את אווירת הקאנטרי. הגבהה של המרכב ב-2 סנטימטרים אמורה לסייע לחזות הייחודית, וגם להרחיק את המרכב הגדול מפגיעה בשיבושי הדרך.

מערכת ההנעה כוללת את משלוח הכוח לכל ארבעת הגלגלים, עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. את הכוח מקבלים הגלגלים דרך מערכת ממוחשבת של משלוח והפחתה בעוצמת המנוע לפי מצב הכביש ולפי הצורך.

אופל אינסיגניה קאנטרי טורר. הנעה כפולה-קבועה, מגוון אמצעים לבקרת משיכה ואחיזה ושלושה מנועים מוגדשים עם תפוקות של 250 כ"ס ו-41 קג"מ. צילום: אופל

אופל אינסיגניה קאנטרי טורר. הנעה כפולה-קבועה, מגוון אמצעים לבקרת משיכה ואחיזה ושלושה מנועים מוגדשים עם תפוקות של 250 כ"ס ו-41 קג"מ. צילום: אופל

שלושה מנועי טורבו בנפח של 2 ליטר יניעו את מרכבת השיבושים. האחד הוא מנוע טורבו בנזין שמייצר 250 כ"ס. השניים הבאים הם מנועי טורבו דיזל: האחד, עם מגדש טורבו בודד, מייצר 165 כ"ס והשני, עם צמד מגדשים, מייצר 195 כ"ס עם מומנט של כ-41 קג"מ בשרניים במיוחד.

חשיפת המכונית לציבור צפויה בין קירותיה המרופדים של תערוכת פרנקפורט, בסוף הקיץ הקרוב.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6