יום חמישי , 25 מאי 2017
דף הבית » חדשות » אז כמה ג'יפים היו לנו בריקול?
אז כמה ג'יפים היו לנו בריקול?
אלף מאה ואחד ג'יפ גרנד צ'ירוקי מדגמי 2011 ו-2014 מזומנים למוסכים בישראל. צילום: ג'יפ

אז כמה ג'יפים היו לנו בריקול?

תומר הדר

רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם על ריקול ישראלי לג'יפ גראנד צ'רוקי, בעקבות אותה פרשה מפורסמת שבמסגרתה גילו בעלי גראנד צ'רוקי שהם רק חשבו שידית ההילוכים נמצאת במצב PARK, בעוד שבפועל היא נמצאת במצב שמאפשר לרכב להידרדר- והשבוע כבר מגיע שלב הנתונים.

אלף מאה ואחד ג'יפ גרנד צ'ירוקי מדגמי 2011 ו-2014 מזומנים למוסכים בישראל. התיקון יאפשר לרכב לזהות שאינו בPARKING ויישלב ל-P בעצמו (אוטונומית) צילום: ג'יפ

אלף מאה ואחד ג'יפ גרנד צ'ירוקי מדגמי 2011 ו-2014 מזומנים למוסכים בישראל. התיקון יאפשר לרכב לזהות שאינו בPARKING ויישלב ל-P בעצמו (אוטונומית) צילום: ג'יפ

בקטנה על הטנדר החדש של פיאט – FULLBACK

קורקינט חשמלי – כלי תחבורה?

על פי פרסומי מכשירי תנועה, יבואנית ג'יפ, מדובר במספר מפתיע של רכבים: לא פחות מ-1,101 גראנד צ'רוקי הנוסעים בכבישי ישראל, מן השנים 2014 ו-2015. הודעתה הרשמית של מכשירי תנועה לא בדיוק ממחישה את מהות הבעיה ולמעשה מסירה את האחריות מחברת ג'יפ. לפי ההודעה: "הקריאה נובעת מן האפשרות שהנהג ישכח לשלב את ידית ההילוכים למצב חניה (P )".

אלף מאה ואחד ג'יפ גרנד צ'ירוקי מדגמי 2011 ו-2014 מזומנים למוסכים בישראל. התיקון יאפשר לרכב לזהות שאינו בPARKING ויישלב ל-P בעצמו (אוטונומית) צילום: ג'יפ

אלף מאה ואחד ג'יפ גרנד צ'ירוקי מדגמי 2011 ו-2014 מזומנים למוסכים בישראל. התיקון יאפשר לרכב לזהות שאינו ב-PARKING ויישלב ל-P בעצמו (אוטונומית) צילום: ג'יפ

בפועל, מבנה ידית ההילוכים והבקרות האלקטרוניות הם אלה שמונעים מן הנהג לשלב את ידית ההילוכים במצב P. על פי מכשירי תנועה, התיקון כולל התקנת פיצ'ר שבמסגרתו כאשר דלת הנהג נפתחת, הרכב ישלב בעצמו את ידית ההילוכים במצב P.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6