יום שישי , 29 מרץ 2024

ג'יפ חושפת שישה רכבי תצוגה

Easter Jeep Safari הוא מפגש ג'יפאים עצום המתקיים מדי שנה, סביב פסח מן הסתם, בעיירה מואב שבמדינת יוטה ארה"ב. העיירה, שבעבר הייתה עיירת כורים (בעיקר כסף ואורניום) ננטשה והפכה עם השנים למוקד המשיכה לאנשי שטח רבים אשר מנצלים את מיקומם בין שלושה פארקים לאומיים עצומים ובמרכז של רשת שבילי, ומסלולי ג'יפים ענפה – יש אומרים מהטובים בתבל.

כך זה נראה בשנה שעברה

מבחן רכב ג'יפ גרנד צ'ירוקי

יצרנית הרכב JEEP ניכסה לעצמה את האירוע הזה כבר לפני שנים רבות וגם השנה (החל ב-12 לאפריל ועד ה-20 לאפריל) היא מנצלת את הבמה ואת הקהל האוהד להציג שישה רכבי תצוגה אשר מהווים מפגן יכולת של חטיבת השיפורים של קרייזלר – MOPAR – וגם מספקת רמזים דקים על המוצרים הבאים של היצרן.

Jeep Wrangler Level Red – מחווה לשבילים המאתגרים ביותר במואב.

Jeep Wrangler MOJO – נהנה מהמפרט המלא ובתוספת של צמיגי 37 אינץ', פגושים קצוצים, כננת וכנפיים.

Jeep Wrangler Maximum Performance – מיועד למי שתקציב אף פעם לא עמד בדרכו ורוצה את הרנגלר האולטימטיבי.

Jeep Cherokee Adventurer – חבילת האיבזור המלאה של הטריילהוק הקשוח ועוד יכולת לשאת מטען וציוד.

Jeep Cherokee Dakar – הצ'ירוקי הפרוע ביותר עם שיפורים במתלים, חיזוקי מנוע וחלל פנים עם ריפודי עור בתפירה ידנית, מערך מיגונים מולטימדיה ועוד.

Jeep Grand Cherokee EcoDiesel Trail Warrior – מתלי אוויר מוגבהים, כוח וחסכון בדלק של מנוע דיזל מתקדם, חישוקי 20 אינץ' עליהם צמיגי BF מיוחדים ויחס LOW קצר.

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twenty − 13 =