יום חמישי , 25 אפריל 2024

ג'יפ פטריוט 2011: פרצוף חדש

לאחר מתיחות הפנים המקיפות שעברו ג'יפ גראנד צ'ירוקי וג'יפ קומפאס, הגיע תורו של ג'יפ פטריוט – האח התאום הלא-זהה של הקומפאס – לעבור עדכון מקיף. מדובר, אגב, בעדכון המשמעותי הראשון מאז הושק ג'יפ קומפאס, בסוף 2006. הקומפאס – למרות חזות (וחזית) הג'יפ הקרבית-קלאסית שלו, שווק כ"גרסת כביש" של הפטריוט, כאשר זה האחרון נמכר כקרבי וקשוח יותר. זאת למרות ששני רכבי הפנאי-שטח אינם ממש טוחני בולדרים וזוללי בוץ…

מתיחת הפנים כללה עדכון קל יחסית בעיצוב החיצוני – בעיקר יחידות הפגושים עם הפנסים מלפנים ומאחור – ושיפור באיכות החומרים וההרכבה בפנים. ניתן לקבל את הפטריוט "הכבישי" גם עם ערכת שטח, הכוללת הגבהת מרכב קלה, חישוקי 17 אינץ' עם צמיגים קצת יותר קרביים לשטח ו…שטיחים נוחים יותר לניקוי.

בעולם משווק הפטריוט החדש – כקודמו – במגוון תצורות ושילובים בין הנעה כפולה או קדמית בלבד, מנועי בנזין בנפח 2.0 או 2.4 ליטר וגיר ידני או אוטומטי.

לארץ תמשיך להגיע גם בתצורתו החדשה הגרסה כפולת ההנעה עם מנוע 2.4 ליטר וכגיר אוטומטי בלבד. המחיר: החל בכ-185,000 שקל. השיווק אצלנו צפוי להתחיל לקראת תחילת 2011.

Check Also

סיטרואן C3 איירקרוס מקבל 7 מושבים

מה זה קטן ועם 7 מושבים? סיטרואן C3 איירקרוס. כך לפחות מבטיחה היצרנית לגבי הדור הבא של הדגם אשר עתיד להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twenty + two =