יום שישי , 19 אפריל 2024
דאציה סנדרו סטפווי אוטומטית - 77000שקלים. צילום: דאצ'יה
דאציה סנדרו סטפווי אוטומטית - 77000שקלים. צילום: דאצ'יה

דאצ'יה סופסוף באוטומט

רוני נאק

הבוקר הודיעה קרסו יבואנית דאצ'יה על תחילת השיווק של גרסה רובוטית לדגם סאנדרו סטפוואי. זהו דגם הקרוסאובר המשפחתי הקטן יותר מתחת לדאסטר במונחי מידות. התיבה הרובוטית נקראת EASY-R והיא עם חמישה יחסי העברה ומצמד יחיד. אקטואטור אלקטרומכאני מפוקח מחשב ימלא את מקום הנהג בכל הקשור להעבר הילוכים והפרדת המצמד. לתיבה שני מצבים "DRIVE" להפעלה רובוטית מלאה וגם "MANUAL" להעברת השליטה באופן מלא לנהג. לתיבה יכולת זחילה בפקקים ומזהה תנועה איטית וגם מסוגלת להוריד הילוך או שניים בתגובה לקיק דאון מהיר. סיוע לזינוק בעליה מגיע "בילטאין" כמו גם START&STOP. תיבת ההילוכים הרובוטית תהיה משודכת רק למנוע הבנזין לו תפוקה של 90 כ"ס ו-14 קג"מ.

המשלוח הראשון של הגרסה הזו יגיע מיד אחרי פסח ויהיה זמין באינטרנט באתר בו יוכל הלקוח לבחור את גוון הצבע ולשריין מכונית עם מקדמה של 2,000 שקלים כבר מאותו משלוח.

לדאציה סנדרו סטפווי עם בסיס גלגלים באורך 259 ס"מ, אורך 408 ס"מ ורוחב 173 ס"מ. מדובר ברכב גבוה עם מרווח גחון של 20.7 ס"מ. צריכת דלק ממוצעת (לא צויין האם בנזין או דיזל – ידני או רובוטי…) 19.6 ק"מ / ליטר.

דאציה סנדרו סטפווי אוטומטית - 77000שקלים. צילום: דאצ'יה
דאציה סנדרו סטפווי אוטומטית – 77000שקלים. צילום: דאצ'יה

הסנדרו סטפווי מגיע מאובזר כסטנדרט עם מולטימדיה מקורית ומערכת ניווט בעברית, מערכת בקרת שיוט, דיבורית בלוטות' נשלטת מההגה, פנסי ערפל, מסילות גג דקורטיביות ועוד. המחיר של דא'ציה סנדרו סטפוואי רובוטי יעמוד על 77,000 שקלים.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − 9 =