יום שישי , 19 אפריל 2024

דה-תומאסו דה-ויל: אקזוטיקה חדשה לשטח

לפני כעשרה ימים חשפנו כאן פרטים ראשונים אודות הקאמבק המתוכנן של מותג-העל האיטלקי דה-תומאסו; הבאנו אז וידאו קצרצר מהטרום-השקה הכמעט-חשאית של רכב קונספט מגודל בסגנון ב.מ.וו GT-5 שנחשף ברומא, עם הפרטים שפורסמו בשעתו.

בין היתר נודע הקונספט בשם דה-תומאסו SLC. עתה, עם ההשקה הרשמית והמלאה של הקונספט בז'נבה, נוכל לעדכן עוד פרטים לגבי הקרוסאובר כפול-ההנעה המפואר החדש מאיטליה.

ראשית, השם בו בחרו אנשי דה-תומאסו להשיק את הקונספט הראשון שלהם מאז הופסק הייצור בחברה ב-2004 אינו SLC אלא דה-ויל (Deauville), שם סדאן מפוארת שיוצרה על-ידי החברה בעבר. הדה-ויל הנו שעטנז של קרוסאובר, SUV וסדאן-קופה מגודלת עם הנעה כפולה ואופציה לשני מנועים לבחירה: 2.8 ליטר V6 טורבו-בנזין עם 300 כוח-סוס ו-V8 עם 550 כוח-סוס שנפחו לא פורסם. מקור שני המנועים לא פורסם אף הוא, וסביר להניח שלא פותחו על-ידי החברה הקטנה. בהחלט ייתכן שישנה קרבה גנטית כלשהי בין הדה-ויל החדש לבין קאדילאק SRX שהשמועות מלמדות שלא מעט הושאל מרכב השטח האמריקאי היוקרתי בתכנון ובניית האקזוטיקה האיטלקית החדשה.

עם ההשקה פרסמה החברה על כוונה לייצר 3,000 דה-תומאסו במפעלי פינינפארינה לשעבר בליוורנו ובטורינו כאשר בנוסף לדה-ויל מתוכננות גם סדאן וגם קופה ספורטיבית. שיווק הגרסה המוכנה לייצור מתוכננת להתחיל במהלך הרבעון הראשון של 2012.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three + nine =