יום רביעי , 16 אוגוסט 2017
דף הבית » חדשות » דודג' ראם מתחדש במנוע V8 חסון ובמתלי אוויר
דודג' ראם מתחדש במנוע V8 חסון ובמתלי אוויר

דודג' ראם מתחדש במנוע V8 חסון ובמתלי אוויר

נראה שהתחרות האמיתית בין שלושת ענקי דטרויט נמצאת בתחום טנדרי העבודה. סדרות ה-F של פורד, הסילבראדו והסיירה של GM והראם של קבוצת קרייזלר מתחדשות חדשות לבקרים ועושות ככל יכולתן לבלוט מעל לסדרות המתחרות. הרווחיות הרבה של התחום, והחיבה המיוחדת בקרב קהל הבית, מביאה לתחרות המון אמוציות ויצירתיות.

דודג' ראם. עדכונים רבים ובעיקר הרבה יותר כוח לדור הבא של הטנדר אשר זכה במכרז הממשלתי אצלנו. צילום: דודג'

דודג' ראם. עדכונים רבים ובעיקר הרבה יותר כוח לדור הבא של הטנדר אשר זכה במכרז הממשלתי אצלנו. צילום: דודג'

לתיאום מפגש פרטי עם דודג' ראם

החדשות העדכניות ביותר בתחרות מגיעות מחטיבת המסחריות של קרייזלר המכונה כיום "ראם" (בישראל נשמר השילוב "דודג' ראם"). במהלך השנה נרשמו מספר חידושים בסדרות השונות של ראם, וכעת מושלמת סדרת החידושים עם עדכונים מהותיים גם לדגם שנמכר בישראל, דודג' ראם 3500.

דודג' ראם 2014. לא רק כוח, גם פינוקים. המשך התחרות נגד שברולט סילבראדו ופורד סדרה F גורמת לכולם להשתפר. צילום: דודג'

דודג' ראם 2014. לא רק כוח, גם פינוקים. המשך התחרות נגד שברולט סילבראדו ופורד סדרה F גורמת לכולם להשתפר. צילום: דודג'

גרסאות 2014 של דודג' ראם 3500 וגם של חברו הקטן יותר, ראם 2500, מצטיידים מעתה במנוע בנזין חדש מסדרת Hemi בנפח 6.4 ליטר, בתצורת V8, שמייצר 410 כ"ס רבי עוצמה ומומנט של 59.3 קג"מ. המנוע מוצע עם תיבות הילוכים בנות שישה הילוכים. המנוע החדש של דודג' ראם 3500 ו-2500 הוא המנוע החזק ביותר במונחים של כוחות סוס, אבל במונחים של זמינות כוח, מומנט, מנועי הדיזל של טנדר העבודה הגדול והמעוצב מרשימים הרבה יותר. המנועים האמריקאים של חברת קאמינס מנפיקים בין 350 ל-385 כ"ס ומומנט שנע בין 91.2 ל-117.5 קג"מ בסל"ד נמוך ביותר – כ-1,500-1,600 סל"ד.

דודג' ראם 2014. אצלנו הוא טיפס מהר מאד לראש טבלת המכירות ולאחרונה זכה במכרז של מנהל הרכב הממשלתי. צילום: דודג'

דודג' ראם 2014. אצלנו הוא טיפס מהר מאד לראש טבלת המכירות ולאחרונה זכה במכרז של מנהל הרכב הממשלתי. צילום: דודג'

בתחום המתלים מאחור, מהאחראים הבולטים ליכולת הנשיאה של הטנדר, יכולים כעת לקוחות הטנדרים הגדולים להזמין אותם עם מתלי אוויר שמשלימים את המתלים הוותיקים. המתלים הללו אמורים לשפר את איכות הנסיעה, אבל גם לאפשר שליטה על גובה המרכב, מבלי לפגוע ביכולת ההעמסה. בגרסת ראם 2500 הוחלפה מערכת המתלים במערכת שהונדסה מחדש לטובת התנהגות כביש משופרת מהותית.

2 comments

  1. משאית דודג דגם 1500 רישיון נהיגה ב מנוע דיזל וי -6 צילנדר נפח 3000 תוצרת איטליה הכל טוב ויפה .עד שהאוצר עם המיסים המטורפים והחולניים יניח את ידו על המשאית . ויחליט שהיא מותרות ורק למי שיש אפשרות שיקנה בנתיים שבעלי-המקצוע ימשיכו לנסוע עם הסטיישן המקרטעת וכלי-העבודה בגגון הדודג רם בארצות הברית בדגם הזה עולה 30 אלף דולר בערך שזה כ 120 אלף שקל בישראל הטנדר ימכר סביב 300 אלף שקל בנתיים תמשיכו לעבוד קשה האוצר אוהב אותכם במיוחד יאיר לפיד כי 8 שקל לליטר סולר לא מספיק לו

  2. נפתלי מה שכתבת למעלה זה לא נכון רשיון הנהיגה של הדודג' ראם הוא למי שיש לו רשיון נהיגה 4 טון כי המשקל הכולל שלו זה 3990 ק"ג אלה אם בארץ יחליטו להגביל את המשקל שלו ל3500 ק"ג ואז פיאט פנדה יכולה להעמיס בערך אותו המשקל מה שנשאר לו להעמיס שזה לא נשמע הגיוני.
    רכב השוקל מעל 3500ק"ג הוא נחשב למשאית או רכב המוכר במס' וגם מקבל יתרונות על מתחריו הסטנדרטים הידועים כיום בארץ אם זה הגדולים האמריקאים או הקטנים היפנים קוריאנים וכולי..
    יתרונות :
    מנוע איקו דיזל מה שאין באף טנדר
    תיבת 8 הילוכים אוטומטית
    יכולת הגבהת הרכב עם מתלי אויר כך שכמה שתעמיס את הרכב האף שלו לא מתרומם ועדין ישיר שליטה ברכב.
    יכול גרירה 3.5 טון לבעלי רשיון ג'
    יכולת נהיגה לבעלי רשיון 4 טון בארץ
    ובגלל המשקל שלו מזדכים במע"מ מה שישפר את המחיר שלו במיוחד שהמיסוי שלו יהיה יותר זול.
    צריכת הדלק אינה ידועה כי לא פורסמה אבל לפי הנתונים של מנוע דיזל 6 צילינדר עם יכולת לדומם שני צילינדר ולהפוך אותו לארבעה צילינדרים ובכלל עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית אין טנדר בעולם שיעשה קילומטרים יותר ממנו על ליטר סולר במיוחד שזה 8 שקלים לליטר.
    ואם יגיע דגם הלרמי לונג הורן אנשים פשוט יישארו עם פה פתוח.
    אז בבקשה פעם הבאה שתרצה לכתוב משהו תהיה בטוח במה שאתה כותב

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6