יום חמישי , 28 מרץ 2024
עכשיו יותר! דור חדש לרכבי השטח של קאן-אם (בצילום) ושל פולריס עם יותר הפסק ויותר מושבים. צילום: רונן טופלברג
עכשיו יותר! דור חדש לרכבי השטח של קאן-אם (בצילום) ושל פולריס עם יותר הפסק ויותר מושבים. צילום: רונן טופלברג

דור חדש לרכבי השטח של פולריס ו-קאן אם

רכבי השטח הקטנים של פולריס, קאן אמ ואחרים הולכים וכובשים את מקומם בשטח הישראלי – לפעמים למורת רוחם של משתמשי השטח האחרים.

החדשות הגדולות, בשני המותגים, הוא שינויי התקינה אשר מאפשרים לייבא את הגרסאות בעלות 4 המושבים. ומאלו ראינו דגמים גם בפולריס וגם אצל קאן אם.

 

פולריס RZR 1000. ההספק עלה ל-110 כ"ס, המחיר 142 אלפים לגרסה הדו-מושבית. צילום: יח"צ
פולריס RZR 1000. ההספק עלה ל-110 כ"ס, המחיר 142 אלפים לגרסה הדו-מושבית. צילום: יח"צ

פולריס RZR XP 1000

נכון, הנפח גדל ועימו גם ההספק שעומד עתה על 110 כ"ס המופקים ממנוע דו-צילינדרי בנפח 999 סמ"ק. העברת הכח מסוגלת לפצל את ההנעה לגלגלים האחוריים בלבד, לכל הארבעה ויש גם יחס העברה "קצר" לתיקול מעברים טכניים. תיבת ההילוכים רציפה.

המתלים מגיעים מ-Walker evens עם אפשרות לכיוון שיכוף כיווץ. ואלו בעזרת זרועות ארוכות במיוחר מספקים כמעט 41 ס"מ של מהלך לפנים וכמעט 46 ס"מ של מהלך מתלה מאחור. בקצה כל זרוע תמצאו צמיג שטח אגרסיבי על חישוקי אלומיניום מכורסם בקוטר 14 אינץ'.

לוח מחוונים דיגיטאלי מספק את המידע ההכרחי לנהג וזה גם ייהנה משירותיו של סבל אשר מסוגל לשאת עד 136 ק"ג של מטען.

הגרסה עם 4 המושבים זהה בכל פרמטר זולת האורך והמשקל שעומד על 625 ק"ג לדו-מושבי ו-724 ק"ג ל-4 מושבים.

המחירים עומדים על 151 אלפי שקלים ל- RZR XP 4 (4-מושבים) ו-142 אלפי שקלים ל-RZR XP הדו-מושבי.

 

קאן אם MAVERICK. מפגן מרשים של טכנולוגיה ומחשבה על פרטים קטנים. מחיר גרסת בסיס מפתה עם 117 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג
קאן אם MAVERICK. מפגן מרשים של טכנולוגיה ומחשבה על פרטים קטנים. מחיר גרסת בסיס מפתה עם 117 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

קאן אם מאווריק

קאן אם משליכה לקלחת השטח הישראלית את הדגם האגרסיבי ביותר של המותג – MAVERICK. כמו פולריס גם קאן אם מציגה גרסת 4 מושבים אבל בניגוד להיצע של RZR קיימת "גרסת בסיס" מוזלת המאפשרת מחיר כניסה של 118 אלפי שקלים.

המאווריק מונע במנוע דו-צילנדרי של רוטאקס בנפח 1,000 סמ"ק המפיק 101 כ"ס. ההנעה היא אחורית או כפולה ויש גם טרנספר עם LOW. בניגוד ל-RZR אין למאווריק דיפרנציאל אחורי והוא מצוייד בנעילה וויסקוזית לדיפרנציאל הקדמי. ניהול המנוע מאפשר לבחור מצב נהיגה חסכוני כדי להאריך את טווח הנסיעה ולהרגיע מעט את תגובות המצערת לנהגים מיומנים פחות.

ההיגוי חשמלי ומשנה משקל בתלול המהירות, בולמי זעזועים עתירי כיוונינים מ-FOX תומכים ב-36 ס"מ של מהלך מתלה בחזית ומאחור ויש אפילו אימובילייזר למניעת גניבה ועוד אביזרים רבים אחרים כמו ארגזי מטען נשלפים, רשתות בטיחות, ועוד.

חצינו את המדינה עם CFMOTO ואתם?

נסענו לואדי רם על קאן-אם קומנדר. ואתם?

המחיר מתחיל כאמור מ-118 אלפי שקלים לגרסת R הבסיסית, 128 אלפי לגרסת XRS עם בולמי FOX ולוח שעונים דיגיטאלי, 138 אלפים ל-XRSDPS עם היגוי משתנה ונעילת דיפ' קדמית ו-146 אלפים לגרסת 4 מושבים המצויידת ביותר.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × two =