יום שלישי , 17 ינואר 2017
דף הבית » חדשות » וידאו: מזראטי לבנטה החל מ-610 אלפי שקלים
וידאו: מזראטי לבנטה החל מ-610 אלפי שקלים
מזראטי לבנטה מושקת בישראל במחיר 610 אלפי שקלים האם היא זולה מדי? צילום: יח"צ

וידאו: מזראטי לבנטה החל מ-610 אלפי שקלים

רוני נאק

אתמול חשפה אוטו איטליה – יבואנית פרארי ומזראטי – את רכב הפנאי הראשון של מזראטי אשר הגיע לישראל כחלק ממהלך הגדלת הנוכחות של המותג בסגמנט הפאר/פרימיום. עם מחיר גרסת הבסיס של לבנטה דיזל העומד על 610 שקלים – מטרגטת אוטואיטליה את מותגי השילוש הקדוש מגרמניה וגם את יגואר ו-ריינג' רובר אשר גם להם SUV דינאמיים מאד.

בניגוד לספקולציות, מזראטי לבנטה מנצלת את הפלטפורמה של הגיבלי והקוודרופורטה (ולא כפי שטענו השמועות כי מדובר בפלטפורמה של דיימלר/קרייזלר) בין השאר כדי לנצל את מערכת ההנעה הכפולה Q4 המקורית של היצרן. האריזה היא – עינכם הרואות – איטלקית טיפוסית עם הרבה מהשפה העיצובית הייחודית של המותג. גם הפנים מרשים למדי באיכותו ובאפשרויות הרבות להתאמה אישית ובתוכה תמצאו כמובן מולטימדיה עם ממשקי הקישור האחרונים, מערכות בטיחות מתקדמות רבות – ועוד.

מזראטי לבנטה מושקת בישראל במחיר 610 אלפי שקלים האם היא זולה מדי? צילום: יח"צ

מזראטי לבנטה מושקת בישראל במחיר 610 אלפי שקלים האם היא זולה מדי? צילום: יח"צ

מזראטי לבנטה מוצעת בשלוש רמות גימור הכוללות כבר מרמת הבסיס, מתלי אוויר אקטיבים, ריפודי עור, חישוקי גלגלים גדולים, דלת מטען חשמלית ומערכות בטיחות מתקדמות. מצד הווקלי – המנועים – כאן תמצאו בשלב הזה היצע שני שני מנועי בנזין על 350 ו-430 כוחות סוס ומנוע דיזל המפיק 275 כ"ס. הכוח יורד לכל ארבעת הגלגלית דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה כאשר חלוקת המומנט מחולקת כך שתתן לרכב הפנאי הגדול (משקלו כ-2.1 טונות) מאפייני התנהגות כשל רכב בעל הנעה אחורית.

המחירים הם כאמור 610 אלפי שקלים לגרסת הבסיס עם מנוע דיזל ועד 865 אלפי שקלים לגרסת הבנזין החזקה בתוספת חבילת גראן ספורט. בעתיד – כך הבטיחו אנשי אוטואיטליה – עשוי להצטרף להיצע גם גרסת 8V כפולת מגדשים עם יותר מ-500 כוחות סוס כדי להתמודד עם תפלצות כוח כמו ריינג' רובר ספורט SVR (550 כ"ס), פורשה קאיין טורבו וטורבו S עם כ-570 כ"ס וגרסאות M ו-AMG מגרמניה.

מזראטי לבנטה מושקת בישראל במחיר 610 אלפי שקלים האם היא זולה מדי? צילום: יח"צ

מזראטי לבנטה מושקת בישראל במחיר 610 אלפי שקלים האם היא זולה מדי? צילום: יח"צ

בנוסף מוצג גם מחירון מזראטי החדש אשר מגלם הורדת מחירים משמעותית למדי לכל רוחב קו המוצרים. כך למשל מזראטי גיבלי יתחיל מ-575 אלפי שקלים וקוואדרופורטה מ-915 אלפי שקלים – כל זאת במטרה להעלות יותר מכוניות מזראטי לכבישים ולהראות נוכחות משמעותית יותר כדי להוות אלטרנטיבה למותגים הגרמניים בעיקר.

כל זה טוב ויפה אלא שגם אם תרצה ממש הרגע לרכוש מזראטי לבנטה כנראה שלא תוכל. המשלוח הראשון נמכר כולו ויימסר בימים הקרובים וההקצאות לשוק הישראלי מטפטפות לכאן במשורה – האם ההצלחה הגלובאלית של מזראטי אשר זינק מיצרן של אלפי יחידות בודדות ל-30 אלף בשנה הקודמת ועם שאיפות ל-70 אלפים ממש בקרוב – תהיה זו שתתעל את זרם המוצרים לא לישראל אלא לשוקי היעד המרכזיים של מזראטי.

דני איטליאנו - מנכ"ל אוטואיטליה. התמחור אגרסיבי במטרה להציג נוכחות משמעותית יותר בשוק - גם במחיר שחיקת המותג. צילום: יח"צ

דני איטליאנו – מנכ"ל אוטואיטליה. התמחור אגרסיבי במטרה להציג נוכחות משמעותית יותר בשוק – גם במחיר שחיקת המותג. צילום: יח"צ

מתחרים? מרצדס GLE קופה (החל מ-610 אלפי שקלים), ב.מ.וו X6 (החל מ-601 אלפי שקלים), אודי Q7 ( 495 אלפי שקלים), וולוו XC90 ( 495 אלפי שקלים), ריינג' רובר ספורט (כ-700 אלף שקלים), פורשה קאיין (כ-600 אלף שקלים) ויגואר F PACE שמעט קטנה וזולה ממנה עם כ-500 אלף שקלים.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*