script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום חמישי , 20 ספטמבר 2018
דף הבית » חדשות » ושוב אתכם: ג'יפ גרנד צ'ירוקי SRT-8
ושוב אתכם: ג'יפ גרנד צ'ירוקי SRT-8

ושוב אתכם: ג'יפ גרנד צ'ירוקי SRT-8

בג'יפ טוענים שעם נתון האצה רשמי מ-0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש ג'יפ גראנד צ'ירוקי SRT-8 הנו הג'יפ הסדרתי המהיר אי-פעם. מאז הושקה המהדורה האחרונה של הג'יפ גראנד צ'ירוקי, בתחילת 2009, נעדרה מההיצע גרסת שרירים, המכונה בג'יפ SRT-8 – קיצור של Street & Racing Technology כשה-8 מתייחס למספר הצילינדרים במנוע.

גרסת ה-SRT-8 ב'גראנד' היוצא התהדרה בהספק של 420 כוח-סוס ממנוע 'המי' V8 בנפח 6.1 ליטר, 250 קמ"ש מוגבלי מחשב ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך קצת פחות מ-5.0 שניות.

 

גרסת ה-SRT-8 של הגראנד צ'ירוקי החדש נועדה בעיקר לתת מענה לשרירניות הכביש-שטח כמו מרצדס ML63 AMG, אינפיניטי FX50, ב.מ.וו X5 M  ודומותיהן, שמיועדות לספק ביצועי כביש מעולים יותר מיכולות צליחת מדבריות או מעלות מסולעים.

מנוע ה-SRT-8 בגראנד צ'ירוקי החדש הנו 'המי' V8 בנפח 6.4 ליטר עם 465 כוח-סוס.

למרות העלייה בהספק, בנפח המנוע ובביצועים ביחס ל-SRT-8 הקודם, מצהירים בג'יפ על ירידה של 13% בצריכת הדלק. מחירים טרם פורסמו.

 

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6