יום חמישי , 28 מרץ 2024

חדש בשטח: אופנועי TM Racing

'ליגל אופנועים', חברה שייבאה עד כה את אופנועי דוקאטי האיטלקיים לארץ, החלה בייבוא מותג-קצה חדש: אופנועי הבוטיק האיטלקיים TM Racing. מדובר בחברה קטנה, כמעט סדנה, המייצרת בעבודת יד כ-2,000 אופנועי שטח מקצועיים בשנה, בטווחי נפח הנעים מ-85 ועד 450 סמ"ק. מדובר למעשה באופנועים "מוכנים למרוץ" המיוצרים בשלמותם על-ידי החברה, בכלל זה מנועי 2 ו-4 פעימות מתקדמים.

TM Racing הוקמה בשנת 1978 באיטליה על-ידי שני רוכבי מרוצים – קלאודיו פלאנג'י ופרצ'נסקו באטצ'אלי – שהחלו לייצר בעצמם את האופנועים עליהם התחרו, ובשלב מסויים הפכו לסדנה שייצרה אופנועי-בוטיק לפי הזמנה לרוכבי מרוץ בתחום האנדורו והמוטוקרוס. איכותם הגבוהה יחד עם יכולות המכלולים השונים הפכו את המותג למוכר ונחשק אך המחירים הגבוהים (עבודת יד…) הותירו את אופנועי TM Racing מחוץ לתחרות מול היצרנים הגדולים מיפן ואיטליה. יש לציין שלמרות שמדובר ביצרן קטן ודל יחסית באמצעי פיתוח וייצור, באמתחתו לא פחות מתשעה ניצחונות במרוץ ה-Six Days המפרך ושתי זכיות באליפות העולם באנדורו.

לארץ יגיעו בשלב ראשון 5 דגמי אנדורו – 125, 250 ו-300 סמ"ק דו-פעימתיים ו-250 ו-450 סמ"ק 4-פעימתיים עם הזרקת דלק. טווחי המחיר ינועו בין 60-90,000 שקל ובשלב מאוחר יותר ייתכן וייובאו גרסאות הסופר-מוטו לכביש של החברה. אלי ברדה, מנכ"ל ליגל אופנועים, אופטימי: …" אין לנו ספק שנוכח ההיצע הקיים בשוק, וטווחי מחירי הפתיחה אותם אנו מציעים, מספקים חבילה אטרקטיבית הכוללת יתרונות רבים. חברת ליגל משיקה עם דגמי TM את המותג השני בבעלותה המצטרף למותג היוקרה האיטלקי דוקאטי שצומח בשלוש שנים האחרונות במאות אחוזים. אנו בטוחים שבעזרת מותגים אלו נוכל לבסס ולחזק את מעמדנו בשוק הדו גלגלי בישראל". שיהיה במזל ועם הרבה הצלחה!

Check Also

קדימון לקסוס GX כל חדש

האם העיצוב הזוויתי של לקסוס GX החדש מרמז על המראה של טויוטה לנדקרוזר הבא? אחרי טויוטה טאקומה וה-GX של לקסוס, רק הפראדו נותר האחרון להתחדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 + 19 =