שבת , 20 אפריל 2024
יונדאי גרנד סנטה פה. 23 ס"מ ארוכה יותר מ-סנטה פה רגילה. אותן מערכות הנעה בישראל בקיץ הקרוב. צילום: יונדאי

יונדאי גרנד סנטה פה: בישראל בקיץ הקרוב

יונדאי סנטה פה החדש מציע לעולם שבעה מושבים, אבל יושבי השורות האחוריות וצרכני הבגאז' היו שמחים למרווח משופר בסביבה הזאת. באמריקה מוצעת כבר גרסה ארוכה של יונדאי סנטה פה, אבל בישראל, כמו באירופה, טרם זכינו.

כעת, לקראת תערוכת ז'נבה 2013, המצב משתנה וביונדאי נערכים להשקת הגרסה הארוכה של יונדאי סנטה פה. להלן, יונדאי גרנד סנטה פה.

לתיאום נסיעת מבחן ביונדאי

למבחן רכב יונדאי סנטה פה החדש

יונדאי גרנד סנטה פה. 23 ס"מ ארוכה יותר מ-סנטה פה רגילה. אותן מערכות הנעה בישראל בסתיו הקרוב. צילום: יונדאי

בממדי הגובה והרוחב, יונדאי גרנד סנטה פה גדול רק באופן זניח מאשר יונדאי סנטה פה הרגיל, אבל בממדי האורך המצב שונה. בסיס הגלגלים של גרנד סנטה פה הוארך ב-10 סנטימטרים והאורך הכללי – ב-23 סנטימטרים. בכך משיגים ביונדאי מרחב מוגדל הן לנוסעים בשורות האחוריות והן בתא המטען, שגדל לכדי 607 ליטר.

יונדאי גרנד סנטה פה. בסיס גלגלים ארוך ב-10 ס"מ, אורך כללי גדול ב-23 ס"מ ונפח תא מטען גדל ל-607 ל'. יונדאי סנטה פה מתארכת. צילום: יונדאי

ביונדאי נענו גם לביקורת שהשמענו כאן, באתר שטח, לכך שהמתלים מכוילים יותר לסגנון האמריקאי הרך. על פי היצרן הקוריאני, יונדאי גרנד סנטה פה יזכה לכיול מתלים מחויט על פי הטעם האירופי, כלומר – הדוק יותר. בשלב זה יוצע הסנטה פה הארוך רק עם מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, שמייצר 197 כ"ס.

יונדאי גרנד סנטה פה צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה, בקיץ הקרוב.

מתערוכת ניו יורק

Check Also

נתפס: יונדאי איוניק 6 N

מעל 600 כ"ס, צלחות בלימה 400 מ"מ, מפשקי גלגלים רחבים יותר - יונדאי איוניק 6 N - נתפס בניסויים דינאמיים על מסלול הנורבורגרינג שליד מרכז הפיתוח של יונדאי אירופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 − three =