יום ראשון , 22 ינואר 2017
דף הבית » חדשות » כל ג'יפון שני – סוזוקי
כל ג'יפון שני – סוזוקי
מעל 1000 מסירות של סוזוקי ויטארה החדשה מציבות את מותג סוזוקי בראש הביקושים לרכבי פנאי שטח קטנים. צילום: רוני נאק

כל ג'יפון שני – סוזוקי

רוני נאק

רק לפני יומיים חשפה סוזוקי את הסלריו – דגם מיני חדש אשר מתהדר במידות גדולות, צריכת דלק מזערית (לפי היצרן טרם נסיעה המבחן שלנו) ותג המחיר הנמוך ביותר של מכונית אוטומטית/רובוטית בישראל רק 66,000 שקלים או 59 אלפים לגרסה הידנית. הסלריו מחליפה את האלטו ואת הספלאש שני דגמים אשר מכרו יחדיו קרוב ל-30 אלף יחידות בשנות שיווקם. בסוזוקי מקווים למכור עד לסוף השנה קרוב ל-3,000 יחידות מהסלריו החדשה – אשר בניגוד לאלטו אינה מגיעה מהודו אלא ממפעל סוזוקי בתאילנד.

סוזוקי סלריו - האוטומטית/רובוטית הזולה בישראל מחליפה את סוזוקי אלטו וגם את סוזוקי ספלאש. צילום: סוזוקי

סוזוקי סלריו – האוטומטית/רובוטית הזולה בישראל מחליפה את סוזוקי אלטו וגם את סוזוקי ספלאש. צילום: סוזוקי

לצד זה בלט נתון מעניין. שני דגמי פנאי של סוזוקי; קרוסאובר ו-ויטארה החדשה, מחזיקים יחד ב-41% מהמכירות של סגמנט רכבי הפנאי הקטנים. כך לפי נתוני המסירות לרבעון הראשון של 2016 מאיגוד יבואני הרכב.

לא חדשה אבל עדיין מבוקשת מאד - סוזוקי קרוסאובר עם כמעט 1400 מסירות מתחילת השנה. צילום: ניר בן זקן

לא חדשה אבל עדיין מבוקשת מאד – סוזוקי קרוסאובר עם כמעט 1400 מסירות מתחילת השנה. צילום: ניר בן זקן

מבחן רכב סוזוקי ויטארה נגד כל העולם

מבחן רכב סוזוקי קרוסאובר נגד כולם

סוזוקי קרוסאובר מסרה 1355 יחידות שהם 23% מהשוק בעוד שסוזוקי ויטארה מסרה 1004 יחידות לנתח של 17% מהשוק. סוזוקי אשר עיקר פעילותה היא בקהל פרטי טיפסה בשיעור הזה גם ועומדת – כך לפי אורן אוחנה מנהל המותג על כ-95% לקוחות פרטיים.

מדוח האיגוד

מדוח האיגוד

ראוי לציין כי יבואנים רבים מתמודדים בחודשים האחרונים עם בעיות אספקה חמורות למדי – יש דגמים מסויימים עם זמני המתלה לסתיו 2016! האם הסיבה לזה היא ביקושים גדולים מהצפוי או הזמנה זהירה של מלאים קטנים מדי – לא ברור. בשוק הדורש סיפוק מיידי, זמני המתנה לא סבירים יוכלו בהמשך לקבור את הדגם.

 

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*