יום שלישי , 16 אפריל 2024
Lexus RX 450h. Photo - Lexus
לקסוס RX450h. מתיחת הפנים כוללת את הסבכה החדשה של המותג עם פנסים מעודכנים ותאורת לד

לקסוס תציג RX450h מחודש בז'נבה

Lexus RX 450h. Photo - Lexus
לקסוס RX450h. מתיחת הפנים כוללת את הסבכה החדשה של המותג עם פנסים מעודכנים ותאורת לד

לקסוס מפרסמת תמונה ופרטים ראשונים על מתיחת הפנים של ה-RX, אשר תוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה שתפתח השבוע. השינויים העיצוביים אינם גדולים ויתמקדו בחזית – ה-RX יקבל את סבכת הכרום הטרפזית החדשה של לקסוס, יחד עם פנסים קדמיים שכוללים שלושה פרוג'קטורים ותאורת לד. בנוסף יוצעו חישוקים חדשים ושינויי גרפיקה גם לפנסים האחוריים, לצד רמת גימור חדשה – F ספורט. בדומה למכוניות הנוסעים של החברה, גם כאן תציע רמת הגימור הספורטיבית עיצוב יותר אגרסיבי מבפנים ומבחוץ, ושיפורים ליכולת הדינאמית באמצעות מתלים מוקשחים וחישוקים מוגדלים.

Lexus-RX. Photo - Lexus
לקסוס RX. כך הוא נראה לפני מתיחת הפנים

גולת הכותרת תהיה גרסת ה-450h החדשה, שתזכה ככל הנראה ליחידת כוח מעודכנת. לקסוס טרם פרסמה נתונים טכניים, אך ניתן לשער כי מדובר במערכת ההיברידית שהוצגה לראשונה ב-GS הסלונית. את מקום היחידה ההיברידית הקודמת (שהציעה 299 כ"ס משילוב של מנוע בנזין ומנוע חשמלי), תחליף לפי ההשערות יחידת 3.5 ל' חדשה הפועלת במחזור אטקינסון (בדומה לטויוטה פריוס) ואשר מפיקה כ-340 כ"ס בסיוע מנוע חשמלי. כמו בעבר, קרוב לוודאי שתוצע אופציה להנעה כפולה, בעזרת מנוע חשמלי נוסף שימוקם מאחור.

 כרגע מדובר, כאמור, בספקולציות בלבד, אך אם נמשיך להסתמך על נתוני ה-GS, הרי שניתן גם כאן לצפות לשיפור ביצועים לצד ירידה בצריכת הדלק בשיעור של כ-15-20% בהשוואה לגרסה ההיברידית היוצאת. את הפרטים המלאים נדע עם פתיחת התערוכה ב-6 במרץ.

Check Also

אופל פרונטרה חוזר – גם כחשמלי

גם חשמלי וגם היברידי-קל. אופל פרונטרה חוזר ליצור אחרי כעשרים שנים והפעם בגלגול חיים שהוא מאד PC ומתאים לזמננו. הנעה כפולה אין. שקעי USB לרוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three × two =