יום שלישי , 23 אפריל 2024
מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן. שם היא נקראת AXELA ותקבל הקלות במיסוי בזכות צריכת הדלק הקטנה של הסקאיאקטיב. צילום: MAZDA

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן במהדורה מוגבלת ובמחיר מופחת בזכות הקלות מיסוי. צילום: MAZDAהבוקר הודיעה מאזדה על תחילת השיווק של דור ה"סקאייאקטיב" החדש של המאזדה 3 – אשר משווקת ביפן תחת השם "אקסאלה". בתחילה תשווק המשפחתית בגרסת "מיוחדת" עם מרכב חמש דלתות, מנוע 2.0ל' המפיק – במפרטו היפני – 165 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים ושיפור תחום ה-NVH בעזרת חומרי בידוד חדשים וזכוכית סופגת רעשים. בנוסף תצוייד האקסאלה היפנית בפנסים עוקבי פניה, מושבי עור, בקרת שיוט, חישוקי 17 אינץ' ועוד.

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן. עם חבילת איבזור מועשרת, צריכת דלק מופחתת והקלות במיסוי במאזדה מקווים כי המשפחתית הזו תהיה חוליה חשובה בהתאוששות היצרן. צילום: MAZDA

המאזדה 3 אשר שנים הייתה אצלנו ברירת המחדל של רבים, מעוררת עם התחדשותה (המאוחרת יש לציין) עניין רב. אם נרחיב את המבט למישור היפני – ביתי – המאזדה 3 סקאיאקטיב החדשה זכאית להקלות מס רבות בזכות צמצום פליטת המזהמים וצריכת הדלק שלה (17.5 ק"מ לליטר לפי מאזדה והתקן היפני). לפי ההודעה לעיתונות של מאזדה, תהיה ה-3 היפנית זכאית להקלה של עד 75% במיסוי ביפן. מחירה ביפן כ-105 אלף שקלים. הקלות המיסוי, כך מקווים במאזדה יפן, יעזרו ליצרן הקטן לחזור ולתפוס נתח שוק אשר אבד במשברים של השנתיים האחרונות.

מאזדה 3 סקאיאקטיב מושקת ביפן. שם היא נקראת AXELA ותקבל הקלות במיסוי בזכות צריכת הדלק הקטנה של הסקאיאקטיב. צילום: MAZDA

ממקור מ-דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, נודע לנו כי המאזדה 3 סקאיאקטיב צפויה להגיע אלינו לקראת סוף שנת 2013. את ה-3 תקדים ה-6 סקאיאקטיב החדשה אשר שיווקה יחל עוד השנה הנוכחית.

Check Also

נכנסת לשטיפה עם טסלה סייברטראק? איבדת אחריות

אסור לשטוף את הסייברטראק באור שמש ישיר, אסור לשטוף מבלי להעביר ל"מצב שטיפה" אם כן - אתה עלול לאבד אחריות - על כדור הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 + three =