יום חמישי , 28 מרץ 2024

מה?! עוד לא נרשמתם? סבב שלישי בליגת האנדורו לאופניים

בשבת הקרובה 03.05 תתקיים תחרות 2014 ENDURO/AM #3 "הברמים" ביער חוף כרמל, עצרו הכל והרשמו עכשיו בקישור בו גם תמצאו פרטים מלאים , לו"ז, הכוונה ומפות. http://www.eventi.co.il/Events/Event.aspx?eID=901130884
האירוע הוא חגיגת יער ורכיבה לחובבי רכיבת AM ורכיבת שטח טכנית בכלל. לרוכבי סופ"ש שלא מתחרים או מגיעים לאירועים באופן קבוע אנו מציעים את חווית האופניים האולטימטיבית – טיול ביער, בסופו חגיגה לעיניים במתחם אקספו ענקי, בירה קרה וצפייה ברוכבים הטובים בארץ טסים על מסלול מלא בסלעים ואלמנטים טכניים. פשוט תגיעו עם החברה ליער ,שלבו את טיול הרכיבה ( אפשרי גם על מסלול האינדורו המשולט מסוף מסלול המדידה) וקנחו במתחם האקספו המפנק, תפסו בקבוק בירה אדי'ס קרה ואיכותית ורוצו לצפות ברוכבים על המסלול ( נקודה מומלצת לצפייה – דרופ הדינוזאור).


ועכשיו למתחרים שביניכם:
שלוש קטגוריות:
1)תחרות אנדורו פרו ואנדורו צ'אלנג' עם מסלולי מדידה וההתשה הכי טכניים בסבב! מיועד לרוכבים טכניים הרוצים לחוות אתגר אול מאונטיין אולטימטיבי בטיול יפה ומאתגר הכולל עליות וירידות AM משובחות אותן יש להשלים במסגרת זמן מוגדרת(40 דק') כשבסוף כל הקפה של כ-6 ק"מ מחכה מדידת זמן על מסלול תלול וטכני בירידה הדורש מהרוכב ספרינט מתפרץ לצד תיקול מכשולים טכניים. רוכבי קטגוריית פרו יבצעו 4 מדידות ו-3 התשות, רוכבי אנדורו צ'אלנג' יבצעו 3 מדידות ו-2 התשות. סה"כ כ 20 ק"מ ו- 15 ק"מ בהתאמה של טיול, סינגלים "לפנים" מהטובים והטכניים בארץ, נופים מדהימים לים התיכון ומושב עופר ומדידת זמנים אלקטרונית בירידה על מסלול באורך 1.2 ק"מ, מאתגר ונח לצפייה ועידוד ע"י משפחות וחברים. ( הפעם רוכבי האנדורו צ'אלנג' מקבלים דירוג אנדורו בלבד) חישוב דירוג האנדורו למתחרים מבוצע ע"י סכימת תוצאות מדידת הזמנים בירידה.
2)תחרות ספרינט AM לרוכבים הרוצים לטוס בירידות בלי לפדל בעלייה – 2 ראנים של מדידת זמנים על מסלול המדידה בירידה בלבד. דירוג המתחרה בשיטת הראן הטוב מבין השניים מייצג התוצאה.
3)קטגוריית ספרינט טריפל קראון 15+ וטריפל קראון 12-14 – בשל אופי המסלול הספציפי, שהוא אמנם מסלול אול מאונטיין אבל קצר ותלול מהנהוג בסבב, נוצר מצב שיכול להתאים גם לרוכבים על אופניי דאון היל המצויידים במזלג טריפל קראון קדמי, כדי שהתחרות תהיה הוגנת עבור רוכבים אלו ובכדי לאפשר לכם להשתתף בחוויה ובאירוע כשווים בין שווים אנו פותחים שתי קטגוריות מיוחדות בשבילכם! בואו תראו לנו שאכפת לכם:-) ותגיעו בהמוניכם.
כמו תמיד בשטח הכינוס נקיים מתחם אקספו מפנק עם מציגים רבים מענף האופניים, מוזיקה טובה, כרוז משלהב, נקניקיות בלחמנייה למתחרים לאחר סיום הראנים, שתייה קלה, בירות ופרעצלים בוטיק, עמדת פינוק גדי עיסוי הוליסטי ומסלול שהוא חוויית צפייה למשפחות והחברים. 

(מתוך עמוד הפייסבוק של הליגה)

Check Also

הנציבות האירופית: יש לנו ממצאים להתערבות הממשל הסיני

האירופים חוקרים סובסידיות הנותנות ליצרניות הסיניות יתרון לא הוגן. לשכת המסחר הסינית באירופה "אנו מאוכזבים מהמהלך. הזינוק ביבוא הוא תגובה לביקושים לרכב חשמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − 5 =