יום שישי , 19 אפריל 2024
קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי
קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי

מזראטי לבנטה למוסך

תומר הדר

מזראטי תבצע ריקול לכל מזראטי לבאנטה S  שנמכר בארצות הברית. כך מודיע ה-NHTSA, המכון האמריקאי לבטיחות בדרכים.

מזראטי לבאנטה, למי שלא מכיר, היא רכב הכביש שטח הראשון של מזראטי וזוכה להצלחה מרשימה בעולם (לפחות במונחי מזראטי). על פי מזראטי בארה"ב, מדובר בריקול של 1,515 רכבים (כלומר כל הלבאנטה S שנמכרו בארה"ב) שבמסגרתו יבוצע עדכון תוכנה שמיועד למנוע מצב בו תיבת ההילוכים עוברת לניוטראל והמנוע מדומם, כאשר הרכב זוחל במהירות של כ-6 קמ"ש. נעים זה לא.

קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי
קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי

גם אם יש לך את המזל להיות הבעלים של אחת מה-35 לבנטה שנמכרו עד כה בישראל (לפי נתוני היבואנית). מזראטי לבאנטה S , שמחירה בישראל הוא 865 אלף שקלים נחשבת לגרסה הבכירה בהיצע. וזה אומר שיש לה מנוע V6 בעל שני מגדשי טורבו, המפיק 430 כוחות סוס. בפקק, במהירות 5 קמ"ש כשהמנוע מדומם, זה כנראה לא שימושי במיוחד.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × three =