יום שישי , 29 מרץ 2024

סאנגיונג אקטיון ספורטס – תחילת השיווק

אחד העופות הבלתי שגרתיים של עולם הטנדרים מגיע לישראל בגרסה חדשה ורעננה. סאנגיונג אקטיון ספורטס (Ssangyong Actyon Sports) נחשף לפני כשנה וחצי בתערוכת ז'נבה השוויצרית, בגרסתו החדשה. הטנדר מבוסס על הקרוסאובר של החברה (סאנגיונג אקטיון), אבל בסיס הגלגלים שלו הוארך מאוד, לכדי 306 ס"מ, ואורכו הכללי נוסק ל-5 מטרים פחות סנטימטר אחד. המטרה של ההארכה המשמעותית היא התקנת ארגז גדול ושימושי – ועדיין, להשאיר מספיק מקום לאכלוסם של חמישה נוסעים – בני משפחה או עובדי גד"ש.

סאנגיונגא אקטיון ספורטס. מטשטש את הגבול בין רכב עבודה לרכב פנאי. 205 אלפי שקלים. צילום: סאנגיונג
סאנגיונגא אקטיון ספורטס. מטשטש את הגבול בין רכב עבודה לרכב פנאי. 205 אלפי שקלים. צילום: סאנגיונג

מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע דיזל מדור חדש. המנוע הזה הוא בנפח של 2.0 ליטר והוא מייצר 155 כ"ס ומומנט בשרני במיוחד של 36.7 קג"מ בכל הדרך שמ-1,500 סל"ד ועד ל-2,800 סל"ד. תיבת ההילוכים – אוטומטית, בת שישה הילוכים. מערכת ההנעה מתאימה לרכב שטח שמיועד לעבוד שם באמת – בחירה בין הנעה 2X4 ל-4X4 ול-4X4 עם הילוך כוח. המתלים מאחור אינם מתלי עלים, כמקובל לעתים בטנדרים, אלא מתלי סליל עם מוט מייצב.

סאנגיונגא אקטיון ספורטס. מטשטש את הגבול בין רכב עבודה לרכב פנאי. ויש מקום לאופניים בארגז - רואים? צילום: סאנגיונג
סאנגיונגא אקטיון ספורטס. מטשטש את הגבול בין רכב עבודה לרכב פנאי. ויש מקום לאופניים בארגז – רואים? צילום: סאנגיונג

המחיר לגרסת 4X4 עומד על 205,000 שקלים.

סאנגיונג אקטיון ספורטס. אז ככה זה אמור להראות מבפנים. צילום: סאנגיונג
סאנגיונג אקטיון ספורטס. אז ככה זה אמור להראות מבפנים. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג אקטיון ספורטס נכנס לקטגוריה מבוססת ויציבה של כ-3,000 יחידות בשנה. הגורם הדומיננטי ביותר הוא איסוזו דימקס, קרוב אליו טויוטה היילקס ומיצובישי האנטר. לאחרונה הצטרף בראש ההיצע גם שחקן רב-יכולת בשוק המסחריות: פולקסווגן אמארוק עתיר הטכנולוגיה.

Check Also

הרכב הנמכר באירופה – אינו חשמלי

האירופאים מפנים עורף לרכב חשמלי? דאצ'יה סנדרו העממית היא המכונית הנמכרת ביותר באירופה מזה חודשיים ברצף, טסלה Y במקום השני ופולקסווגן גולף בשלישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 + two =