יום שישי , 20 ינואר 2017
דף הבית » חדשות » סאנגיונג טיבולי בישראל ב-120 אלף שקל
סאנגיונג טיבולי בישראל ב-120 אלף שקל
סאנגיונג טיבולי מגיע לישראל. החל מ-120 אלף שקל. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג טיבולי בישראל ב-120 אלף שקל

ניר בן זקן
סאנגיונג מוכרת בישראל בזכות רכבי שטח חסונים כמו המוסו והרקסטון שהחליף אותו, הקורנדו ואקטיון שהוצעו במחירים אטרקטיביים יחסית ויקיר המגזר הדתי/חרדי הרדיוס בעל 8 מקומות ישיבה. הטיבולי הוא קרוסאובר קומפקטי ומעוצב המיועד להתחרות בניסאן ג'וק וסוזוקי ויטארה והוא הדגם הראשון של החברה שמושק לאחר רכישתה על ידי מהינדרה ההודית.

בסיס גלגלים של 260 ס"מ אמור לספק מרווח רגליים עדיף על מתחריו במושב האחורי. גם נפח תא המטען נדיב ומכיל 423 ליטר. צילום: סאנגיונג

בסיס גלגלים של 260 ס"מ אמור לספק מרווח רגליים עדיף על מתחריו במושב האחורי. גם נפח תא המטען נדיב ומכיל 423 ליטר. צילום: סאנגיונג

מבחן רכב סאנגיונג טיבולי

מבחן השוואתי סוזוקי ויטרה מול ניסאן ג'וק מול פיאט 500X מול אופל מוקה

הטיבולי מתבסס על פלטפורמה חדשה ובעל בסיס גלגלים של 260 ס"מ שאמור לספק מרווח רגליים עדיף על מתחריו במושב האחורי. גם נפח תא המטען נדיב ומכיל 423 ליטר. בחזית מנוע מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר חדש שפותח על ידי סאנגיונג המפיק 128 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-16.3 קג"מ ב-4,600 סל"ד. הוא משודך לתיבת ההילוכים אוטומטית עם 6 יחסים של אייסין המאפשרת האצה ראשונית טובה 0-100 ב-11 שניות (1.5 שניות פחות מהויטרה).
מרשימת האבזור נעדר מסך מגע המוצע כאופציה בהתקנה מקומית (בגודל 8" עם וויז מובנה ומצלמת רוורס ב-3,900 שקלים). הציוד התקני כולל מערכת שמע עם שליטה מההגה, בלוטות' ו-USB, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקים קלים בקוטר 18" ו-7 כריות אוויר. צביעה דו גוונית לא מוצעת אפילו כאופציה.

הדיפונים האדומים לא יוצעו. מסך המגע הוא אופציה בתוספת תשלום. צילום: סאנגיונג

הדיפונים האדומים לא יוצעו. מסך המגע הוא אופציה בתוספת תשלום. צילום: סאנגיונג

מחיר הטיבולי עומד על 120 אלף שקלים ואטרקטיבי יחסית למתחרים כמו סוזוקי ויטרה שיקר ממנו ב-5,000 שקלים וניסאן ג'וק שיקר ממנו ב-7,000 שקלים, תמחור אגרסיבי שמכוון לכיסם של הלקוחות הפרטיים. ברמה העולמית לסאנגיונג צפיות גבוהות מהטיבולי עם כוונה לייצר כ-100 אלף יחידות בשנה, מחצית מכמות המכירות השנתית שלה כיום. בישראל, למרות שיהיה לו קשה לשכנוע את הלקוחות אל מול המותגים היפנים, יש לו את הכלים לשלש את כמות המכירות של סאנגיונג שתסיים את השנה עם כ-250 מסירות.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*