יום שישי , 18 אוגוסט 2017
דף הבית » מגזין » עצות מהאלוף
עצות מהאלוף

עצות מהאלוף

 

עכשיו כשיש לקרוז של שברולט גם כוחות סוס, וכחלק מקמפיין ההספק הרענן, הושקה הקרוז טורבו (1.4ל', 140 כ"ס ו-150 אלף שקלים) באירוע נהיגה עמוס סלבס באגם יקום. את האירוע כיבד אלוף ה-WTCC רוב האף (נוהג בקרוז 1.6 טורבו בליגת המירוצים), אשר הגיע לישראל להשיק את הפוש השיווקי הרענן של UMI.

 

רוברט האף - אלוף ה-WTCC ומי שהביא את שברולט לראש טבלת הדירוג נותן לכם עיצות. צילום: רונן טופלברג

 

רוב בן ה-32 מביא הביתה גביעים ממירוצים בקריירה שהחלה בשנת 1992. על המדף גביעים מליגות קארטינג, פורמולה פורד, פיז'ו 306 ועוד מירוצים רבים אחרים. רוב נוהג בקבוצת שברולט כבר חמש שנים ובשלושת השנים האחרונות בשברולט קרוז והוא זה שהביא לקבוצה את הניקוד הדרוש לנצח בדירוג היצרנים. רוב עצמו הפסיד את האליפות בשלוש נקודות בלבד לאיוון מולר הוותיק.

 

• לא סגור על זה שהשברולט קרוז טורבו היא המכונית בשבילך? דבר איתנו!

 

ביקשנו מרוב כמה עיצות מועילות לנהג המירוצים המתחיל ועל הדרך קיבלנו גם הצצה לעולמו הפנימי של בחור צעיר אשר הגשים את החלום.

 

כאן רציתי להכניס צילום שלי מראיין את רוברט אבל זותי הרבה יותר שווה. צילום: רונן טופלברג

 

חמש עצות לנהג המירוצים המתחיל:

1.      עזוב אותך ממירוצי מכוניות שחק גולף! זה הרבה יותר זול ופחות מתסכל. וברצינות – אם יש לך חלום אל תוותר עליו. אל תחכה שדברים יקרו מאליהם כי זה לא יקרה, גרום לדברים לקרות. תרגיע! קח אוויר. טעות נפוצה היא שנהגים רבים עצבניים מדי, אגרסיביים מדי. תנהג חלק, רגוע, זורם, אל תחרוק צמיגים – ותהיה מהיר הרבה יותר.

2.      ניסיון הוא המפתח. על המסלול ומעבר לו. לתת לעצמך עקומת לימוד של שנתיים, להתרגל למכונית חדשה, לקבוצה וצוות חדשים. בשנה השניה לתת קרב כדי להתמודד על האליפות. מחוץ למסלול את צריך מנהל קבוצה או מנטור וותיק ומנוסה שיהיה מסוגל ללמד אותך מהניסיון שלו – זה מאד עוזר.

3.      להצטרך לקבוצה של יצרן טוב – זה דבר שיכול לעשות לך את הקריירה. כך תוכל לעבוד עם הציוד הטוב ביותר, עם מנהלי הקבוצות המנוסים ביותר ועם המהנדסים הטובים ביותר. זה בכל זאת תהליך ארוך אבל עובדה! היום יש לנו מכונית שיכולה לנצח בכל אחד מ-12 מסלולי המירוצים עליהם אנו מתחרים במהלך השנה.

4.      הזהר מתסכולים. ספורט מוטורי יכול להיות מאד מתגמל או מאד מתסכל כשהדברים אינם קורים כפי שאתה רוצה. נסה שלא ליפול למרה שחורה, אתה רק תגרום לעצמך נזק גדול יותר. נסה להפיק מהאירוע לקח מועיל להמשך ותעבוד לשיפור נקודות החולשה שלך ושל הצוות.

5.      אל תהיה יהיר. זה קל מאד – בעיקר אם אתה נהג צעיר – להפוך להיות שחצן ויהיר ולחשוב בטעות שאין טובים או מוכשרים ממך. אל תתפוס תחת ואל תתנשא על האנשים הסובבים אותך. בסופו של דבר האנשים שהכי אוהבים ואלו שכולם משתפים איתם פעולה ועוזרים להם הם הנחמדים ביותר. ובקיצור – הלחם כמו אריה על המסלול אבל תהיה בנאדם מחוצה לו.

One comment

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6