יום שישי , 29 מרץ 2024

פולאריס ריינג'ר 'ביגפוט'

הנה דרך יעילה וחכמה לשווק את מוצרי החברה שלך; מה יותר טוב מהפגנת יכולות קבל עם ועדה, ו"עדה" במקרה זה הם קהל הרוכשים. חברת High Lifter Products מלואיזיאנה נחשבת מאז הקמתה לפני 15 שנה למומחית בכל הקשור בשדרוג טרקטורוני 4×4 כמו גם UTV דוגמת פולאריס ריינג'ר. החברה מייצרת ומשווקת כל מה שתעלו בדעתכם שיוכל לשפר את יכולות הבוץ והעבירות בתנאי קיצון של רכבכם (בתנאי שהוא נעול צמיגי בלון, כאמור) – החל בצמיגים מיוחדים, כננות, נעילות, הגבהות ועד לכלי רכב מוכנים כמו המפלצת החביבה שבתמונות ובוידאו.

פולאריס ריינג'ר המוגבה שלפניכם נועד לחלץ את גוויות הטרקטורונים שטבעו באיזו אליפות צליחת אגני בוץ בארה"ב, ספורט שתתפלאו אולי לשמוע שהנו פופולארי למדי. לראיה: ב- High Lifter Products מועסקים כיום 35 עובדים בעסק הכולל מחסנים, אולמות תצוגה ומפעל בשטח של למעלה מ-2,600 מ"ר והחברה מתגאה בהכנסות של מיליוני דולרים בשנה.  

את הריינג'ר המאוד מוגבה המככב כאן תראו במו עיניכם, אך נספר כמה פרטים פיקנטיים לקבלת הפרופורציות הנכונות. הבסיס הוא פולאריס ריינג'ר 800 וממנו נשארו המנוע ועיקרי המרכב. כל השאר נבנה מחדש ובמיוחד לייעודו של הכלי. קוטר הצמיגים 145 ס"מ והם תורמים למרווח הגחון הפסיכי של 155 הס"מ. מערכת ההיגוי הוסבה להידראולית וכפולה ובשל מערכת ההעברה החדשה הוחלפו הואריאטור ותיבות ההעברה לחזקים ואיטיים יותר. כננת וורן 8000lb נשלפת ניתנת להתקנה מהירה מלפנים ומאחור, לפי הדרישה, מהלך המתלים הוא 46 ס"מ ולגיבוי הותקנו צמד מצברים, 2 משאבות הידראוליות ועוד.

 

עוד על פולאריס ריינג'ר באתר:

פולאריס ריינג'ר חשמלי

פולאריס ריינג'ר דיזל

הכי בריון: ריינג'ר 900

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × three =