יום שבת , 16 דצמבר 2017
דף הבית » חדשות » פולאריס RZR 900S מושק בישראל
פולאריס RZR 900S מושק בישראל
פולריס RZR 900 עם 4 מושבים - 127 אלף שקלים לרב-מושבי הזול בקבוצתו. צילום: אבי בקשט

פולאריס RZR 900S מושק בישראל

כתב: ניר בן זקן צילום: אבי בקשט

פולאריס משיקה בישראל את ה-RZR 900S, היורש של הדגם המצליח ביותר של החברה ה-RZR 800S ולא של גרסת ה-900XP הקודמת אותה החליפה גרסת ה-1000XP. הדור החדש נכנס לנעליים גדולות, שכן קודמו שינה את ככלי המשחק בקטגוריית הטרקטורונים/רכבי השטח והיה הדגם הפופולארי ביותר של פולאריס עם יותר מ-3,000 יחידות שנמכרו כאן.

פולריס RZR 900  מודל 2015 מנוע רענן ויחס הספק/משקל עדיף על הדור היוצא. צילום: אבי בקשט

פולריס RZR 900 מודל 2015 מנוע רענן ויחס הספק/משקל עדיף על הדור היוצא. צילום: אבי בקשט

ה-RZR 900S מתבסס על שלדה חדשה עם א/ר/ג של 269.2/152.4/181.6 ס"מ הוא ארוך ב-5 ס"מ, גבוהה ב-2.6 ס"מ בעוד הרוחב דווקא הוצר ב-1.3 ס"מ. בסיס הגלגלים גדל ב-4.7 ס"מ ל-200.7 ס"מ שיחד עם מתלה אחורי חדש ומהלך מיתלים ארוך מעט יותר (ק/א 33.5/31.1 ס"מ, 0.6 ו-3 ס"מ יותר בהתאמה) אמורים לשפר את היציבות הכיוונית.

פולריס RZR 900  מודל 2015 עם יציבות כיוונית משופרת. צילום: אבי בקשט

פולריס RZR 900 מודל 2015 עם יציבות כיוונית משופרת. צילום: אבי בקשט

את יחידת הכוח הוותיקה בנפח 760 סמ"ק מחליף מנוע מסדרת "פרו סטאר" (תצורה רוחבית במקום אורכית); 2 צילינדרים בנפח 875 סמ"ק  המפיקים 75 כ"ס, 21 יותר מבעבר. למרות שהמשקל העצמי עלה (548 ק"ג, 69 ק"ג יותר) יחס ההספק משקל שופר מ-8.8 ק"ג לכ"ס בדגם הקודם ל-7.3 ק"ג לכ"ס.

610x141

ליחידת הכוח החדשה עקומת מומנט שטוחה המעניקה לו זמינות כוח טובה אפילו משל גרסת ה-1000XP והוא מהיר יותר בזינוק מהמקום עד למהירות 75 קמ"ש.

פולריס RZR 900  מודל 2015 עד 75 קמ"ש יהיה מהיר יותר מגרסת ה-1,000 האימתנית. צילום: אבי בקשט

פולריס RZR 900 מודל 2015 עד 75 קמ"ש יהיה מהיר יותר מגרסת ה-1,000 האימתנית. צילום: אבי בקשט

להצעת המחיר הטובה ביותר לרכב חדש – כל רכב!

מה לוקח? מאבריק נגד ווילדקאט נגד RZR

מנהיגת ההתרשמות הקצרה שביצענו ניתן היה לחוש ביתרון יחידת הכוח שמאיצה בנחישות גדולה מהמקום בהשוואה ל-800S, אבל מעבר ל-80 קמ"ש נגמר לה האוויר וקצב צבירת המהירות פחות בצורה דרסטית. המיתלים מספקים גיהוץ מהמורות עדיף משמעותית מבעבר בעוד ההתנהגות נשארה בטוחה צפויה ונשלטת, בשונה מגרסת ה-1000XP הבכירה שעשויה לאיים על נהג לא מיומן. גם משקל ההגה החשמלי הפך טבעי יותר והוא אפילו מציע היזון חוזר.

פולריס RZR 900  מודל 2015 להיגוי החשמלי יש היזון חוזר - הנה רמי גלבוע נהנה ממנו! צילום: אבי בקשט

פולריס RZR 900 מודל 2015 להיגוי החשמלי יש היזון חוזר – הנה רמי גלבוע נהנה ממנו! צילום: אבי בקשט

ה-RZR 900S ישווק בארבע גרסאות; בסיסית ב-100 אלף שקלים, בעבור 10,000 שקלים נוספים תקבלו הגה בתגבור חשמלי וגרסה המוסיפה גם דיפרנציאל אחורי (צמד הגרסאות האחרות מגיע עם ציר קשיח ללא דיפרנציאל) ב-115 אלף שקלים. הגרסה המעניינת ביותר בעלת 4 מקומות ותג מחיר של 127 אלף שקלים ההופך אותה לרכב השטח Side By Side 4 מושבים הזול בישראל. יש לציין כי "ד.ל.ב מוטוספורט" הצליחה לשמור על רמת המחיר של הדגם הקודם וזאת למרות שהגדרת הרישוי החדשה מינואר 2015 כרכב שטח בעלת מיסוי של 50 אחוז, לעומת קודמו שהוגדר כטרקטור משא ונהנה ממיסוי מופחת של 30 אחוזים.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6