יום שישי , 29 מרץ 2024
פולקסוואגן פאסאט אולטראק החדש. כבר לא לחנונים! מצמצם את הפער בין רכב פנאי לקרוסאובר צילום: פולקסוואגן

פולקסוואגן פאסאט נכנסת לשטח

פולקסוואגן פאסאט אולטראק החדש. כבר לא לחנונים! מצמצם את הפער בין רכב פנאי לקרוסאובר צילום: פולקסוואגן

עם מעל 15 מיליון פאסאטים שנוסעים ברחבי העולם קשה להתווכח עם ההצלחה העולמית של המשפחתית הגדולה מפולקסוואגן. את ההצלחה העולמית של הפאסאט זוקפת פולקסוואגן לרזולוציה הרבה של הגרסאות שיש לדגם הזה – ועתה היצע הגרסאות מתרחב עוד יותר.

הגרסה החדשה נקראת Alltrack ומתבססת על הפאסאט סטיישן. עם מרווח גחון מוגבה ויכולת נסיעה בדרכים לא סלולות ובשטח סוגרת הפאסאט את הרווח לטיגואן – רכב הפנאי הקומפקטי של פולקסוואגן. ההיגיון מאחרי הגרסה הוא לפנות לנהגים אשר צריכים לגרור או צריכים יכולת להיכנס לשטח קל. בנוסף, הם צריכים חלל גדול, ודורשים תכונות דיאמיות טובות בכביש. ובקיצור – פלאחים עם כסף.

פולקסוואגן פאסאט אולטראק החדש. ממכון החליבה לדיונה הקרובה. פאסאט עולה לשטח צילום: פולקסוואגן

בהשוואה לפאסאט סטיישן הרגילה לאולטראק פגושים מחוזקים, עם הרחבות לכנפיים, שיפור זוויות המרכב לנסיעה בשטח ומרווח גחון מוגדל. בהיצע שני מנועי בנזין עם 160 או 210 כ"ס ושני מנועי דיזל עם 140 או 170 כ"ס. הנעה כפולה 4MOTION תמצאו רק בגרסאות החזקות של המנועים ותיבת ההילוכים היא כמובן DSG כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים.

• שלא תגידו שלא אמרנו לכם את זה ראשונים!

ההשקה העולמית של הפולקסוואגן פאסאט אולטראק תתקיים בתחילת דצמבר בתערוכת הרכב של טוקיו ותחילת השיווק באירופה צפויה כבר ברבע הראשון של 2012. לגבי השוק הישראלי, קשה להאמין שהגרסה הזו של הפאסאט תיובא – על כך בהמשך.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twenty + three =