יום ראשון , 22 ינואר 2017
דף הבית » חדשות » פולקסווגן טיגואן – החל מ-170 אלפי שקלים
פולקסווגן טיגואן – החל מ-170 אלפי שקלים
פולקסווגן טיגואן. יותר איבזור בפחות כסף. החל מ-170,000 שקלים. צילום: VW

פולקסווגן טיגואן – החל מ-170 אלפי שקלים

שטח

שתי גרסאות איבזור גבוהות, ומחיר, חדשות מצטרפות להיצע של דגם הטיגואן אשר מרחיב את מספר הגרסאות שלו לארבע. כך שלטיגואן יש עתה היצע של מנוע 1.4ל' TSI עם 160 כ"ס ו-2.0ל' TSI המפיק 180 כ"ס וכל אחת מהן ברמת איבזור בסיסית – טרנדליין או גבוהה – ספורט אנד סטייל.

1.4 160 כ"ס S&S כוללת התנעה ללא מפתח, ריפודי עור משולבים, מראות חשמליות, חישוקי 17 אינץ', שמשות כהות, עיטורי כרום, בלם חניה חשמלי, מושבים משופרים, חבילת בטיחות משודרגת כולל זיהוי נהג עייף (Fatigue Detection), תאורות LED ועוד. מחיר גרסה זו עומד על 180 אלפי שקלים.

פולקסווגן טיגואן. יותר איבזור בפחות כסף. החל מ-170,000 שקלים. הנעה כפולה יש רק בגרסת 2.0 ל' ואז השטח פתוח לפניכם. צילום: רוני נאק

פולקסווגן טיגואן. יותר איבזור בפחות כסף. החל מ-170,000 שקלים. הנעה כפולה יש רק בגרסת 2.0 ל' ואז השטח פתוח לפניכם. צילום: רוני נאק

מבחן רכב פולקסווגן טיגואן נגד כל העולם

רוצים את העסקה הטובה ביותר למכונית של פולקסווגן?

אם חפצתם בהנעה כפולה, זו תהיה האופציה היחידה בגרסת ה-2.0ל' אשר מפיקה 180 כ"ס. זו מוסיפה להיצע איבזור נוסף על האמור לעיל אבל נעדרת start&stop  המדוממת את המנוע בעמידה ברמזורים. תוספת הדינאמיות, וההנעה הכפולה מקפיצה את המחיר ל-200 אלף שקלים.

מחיר גרסאות האיבזור הנמוכות יותר (טרנדליין) עומד על 170,000 שקלים לגרסת מנוע 1.4ל' ו-190,000 שקלים עם מנוע 2.0ל'.

דור שמיני של פולקסווגן פאסאט מגיע והוא מתומחר מעניין ומאובזר עד לאוזניים. החל מ-180 אלפי שקלים. צילום: אסף קליגר

דור שמיני של פולקסווגן פאסאט מגיע והוא מתומחר מעניין ומאובזר עד לאוזניים. החל מ-180 אלפי שקלים. צילום: אסף קליגר

גרסאות הטיגואן היו כמובן כינור שני להשקה הישראלית של הדור השמיני של דגם המנהלים – פאסאט. דגם שהוא חזק מספיק אפילו כמותג "PASSAT" עצמאי. טווח המחירים של הפאסאט החדשה ינוע מ-180 אלפי שקלים ועד 215 אלפים. בהיצע מנועי 1.4ל' 150 כ"ס, 1.8ל' 180 כ"ס ודיזל 2.0ל' המפיק 150 כ"ס. חבילות האיבזור והבטיחות מרשימות מאד וכן קיימות אופציות מעניינות של ערכות אינטראקטיביות, לוח מחוונים דיגיאלי מלא, חבילת פרימיום יקרה (35 אלפי שקלים) ועוד.

אדריכלי השיווק של צ'מפיון – יבואנית פולקסווגן – ינסו למקם את הפאסאט מעל לקבוצת רכבי המנהלים העממית, ולנגוס בעקבים של מותגי הפרימיום כשהם פונים למנהלים ואנשי עסקים אשר לא רוצים להיראות במותגי יוקרה. אספקת הפאסאט החדשה לישראל תהיה במשורה עד לשנה הקלנדרית הבאה.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*