יום חמישי , 28 מרץ 2024

פורד וורטרק – הקוגה הבא

 

בארץ השם פורד קוגה לא ממש מוכר אך באירופה מדובר ברכב פנאי שטח רך, מתחרה של פורד במיצובישי אאוטלנדר, פולקסווגן טיגואן, מרצדס GLK ודומיהם. הקונספט וורטרק (Vertrek) שהושק זה עתה בדטרויט מרמז בראש ובראשונה על זהות ומראה פורד קוגה הבא, אך מה שמעניין עוד יותר – ורלוונטי גם עבורנו – הוא קו העיצוב וה"אופי" העתידיים של רכבי השטח והכביש-שטח של פורד. מבלי להיכנס לפרטי עיצוב – ראו סרטון – מדובר במגמה כללית ההולכת לכיוון ספורטיבי ודינאמי יותר, ואתם תחליטו אם זה טוב או לא. פורד וורטרק נולד במרכז העיצוב והפיתוח של פורד-גרמניה בקלן לאחר הוראה מהנהלת הקונצרן "לשמור על קווי המתאר הכלליים של הקוגה" ויחד עם זאת להפוך את הרכב לאגרסיבי יותר במראהו עם קשר עיצובי לפורד פוקוס החדשה. לאחר הסרת כל הגימיקים והסנוורים המאפיינים מכונית תצוגה מתברר שלקוגה הבא יהיה יותר מקום בפנים, יותר מקום למטען, קו מותנים גבוה ותפיחות סביב לבתי הגלגלים לטובת הפוזה ויותר מרמז לפוטנציאל הכלת מנוע שרירי וחזק, אם לא כתחרות לספורטיביות שבז'אנר אז לפחות לשדרוג התדמית.

ככל הנראה יתבסס פורד קוגה הבא כמו זה הנוכחי (המשווק מאז 2008) על בסיס פלטפורמה של פורד פוקוס; הוורטרק קונספט נשען על פלטפורמה של הפוקוס הנוכחית שבסיס הגלגלים שלה הוארך במעט.

כרגע עוד אין שום הצהרות או רמזים לגבי ייצור סדרתי ומועד השקת הקוגה הבא.

כך בונים קונספט: פורד וורטרק בבנייה:

והנה תזכורת לפורד קוגה, שהוורטרק אמור לרמוז כיצד ייראה מחליפו:

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

four × 4 =