יום שישי , 29 מרץ 2024
קיה סורנטו מודל 2015. מעוצבת יותר, איכותית יותר, ארוכה, רחבה ונמוכה יותר. יש 7 מושבים. צילום: KIA
קיה סורנטו מודל 2015. מעוצבת יותר, איכותית יותר, ארוכה, רחבה ונמוכה יותר. יש 7 מושבים. צילום: KIA

צילומים ראשונים: קיה סורנטו 2015

מקיה העולמית הגיעו הבוקר צילומים ראשונים של גרסת הייצור של סורנטו. מדובר בדור השלישי של הדגם אשר סופסוף זוכה לטיפול עיצובי עמוק כפי שהכרנו מהדור האחרון של מכוניות קיה.

סורנטו החדש יהנה ממראה דינאמי יותר, ועיצוב מתוחכם ועדכני מהדור הנוכחי. סורנטו החדש יהיה ארוך יותר, נמוך יותר ורחב יותר מ-קיה סורנטו הנוכחי וגם ייהנה מבסיס גלגלים מוארך. קיה מבטיחה שלדור השלישי של הסורנטו תהיה תחושת איכות משופרת ומראה "פרימיום" חלל פנימי נדיב יותר והמון אופציות יצירתיות.

קיה סורנטו החדש עוצב בסטודיו המרכזי של KIA בקוריאה בשיתוף הזרועות האירופאיות והאמריקניות של חטיבת העיצוב. לחזית מראה חרטום הטיגריס המשותף לכל דגמי קיה החדשים, פנסים משוכים לאחור, קו גג נמוך ומתניים גבוהים יוצרים מנח שרירי ודינאמי גם כשהרכב נייח. האורך כאמור צמח ב-9.5 ס"מ לנתון כולל של 478 ס"מ, הגובה ירד ב-15 מ"מ למפלס של 168.5 ס"מ ובסיס הגלגלים הוארך ב-8.0 ס"מ למרווח של 278 ס"מ שרובם מנוצלים למרווח הרגליים של יושבי שורת המושבים השלישית.

מבחן רכב קיה סול

מבחן רכב קיה ספורטאז'

קיה סורנטו החדשה צפויה להיות מוצגת בשוק האירופאי בתערוכת פריז שתתקיים בתחילת אוקטובר. לפי גורם בכיר בחברת טלקר, יבואנית קיה לישראל, הסורנטו החדשה תגיע אלינו ברבעון הראשון של 2015. מפרטי האביזרים ומערכות ההנעה עדיין לא פורסמו.

Check Also

בשורה לבעלי לנד רובר ויגואר

1,450 שקלים בלבד. חבילת טיפול מוזלת לבעלי דגמי לנד רובר ויגואר. מוצרי מגנטי-מרלי - שהיא גם ספקית OEM של יצרנים רבים עכשיו בחברת המזרח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nine − one =