יום חמישי , 28 מרץ 2024
שמו של הקרוסאובר החדש נחשף בבירור: HQ3. צילום מסך: YouTube

בטעות? קורוס הסינית של החברה לישראל חושפת קרוסאובר – HQ3

רכב פנאי חדש בשם קורוס HQ3 נחשף בסרטון שאותו מנחה גרט הילדבראנד, מי שעיצב את דגמי מיני, כולל מיני קאנטרימן. ומי השתתפו בפיתוח הקרוסאובר החדש? רמז: קודם כל שבו

זה לא קורוס HQ3 אלא מיני קאנטרימן, אבל שניהם עוצבו באותו מכחול. צילום: מיני

מיזם הרכב החשמלי של משפחת עופר והחברה לישראל לא ממש ממריא, בינתיים, אבל המיליארדרים הישראלים אינם נעצרים בזה. מיזם הרכב האחר שלהם נקרא "קורוס" (Qoros) ובמסגרתו הם בתהליך של פיתוח וייצור מכוניות בסין, בשיתוף פעולה עם קונצרן הרכב הסיני העצום, צ'רי (Chery).

• איך מתגלגל הקשר מקורוס וצ'רי ועד לריינג' רובר?

כעת, מעט לאחר חשיפת תמונות רשמיות של המכונית הראשונה, קורוס GQ3, נחשף באופן לא רשמי סרטון של היצרן החדש, ובו נחשף קרוסאובר קומפקטי שיושק רשמית בקרוב. שמו: קורוס HQ3.

ממתי קרוסאובר סיני מעניין אותנו? ובכן, במקרה הזה – מעניין בהחלט. ראשית, היות שמדובר ברכב פנאי שצפוי להגיע גם לישראל, כמו יתר דגמי קורוס. שנית, היות שעל העיצוב שלו, כמו על שאר דגמי קורוס, חתום לא אחר מגרט הילדבראנד (59) הגרמני שעיצב את דגמי מיני החדשים, כולל, למשל, מיני קאנטרימן.

המכונית הראשונה של קורוס שנחשפה רשמית - GQ3. צילום: Qoros

הסיבה השלישית לעניין שיש לנו ברכב הפנאי העתידי, מסקרנת לא פחות: את הפלטפורמה של ה-HQ3 ואחותו המשפחתית פיתח קורוס עם חברת מאגנה שטייר האוסטרית המהוללת, לא פחות ולא יותר. נזכיר שמאגנה שטייר מייצרת את אותו מיני קאנטרימן כמו גם את רכב השטח המסוקס, מרצדס G קלאס. האוסטרים היו שותפים בפיתוח ובייצור של רכבי שטח נוספים רבים וטובים, ובהם ג'יפ גרנד צ'רוקי, מרצדס M קלאס וגם ב.מ.וו X3. ה-HQ3 העתידי נמצא, בלי כל ספק, בחברה טובה.

גרט הילדבראנד, מעצב מיני לשעבר שאחראי על עיצוב דגמי קורוס. צילום: Qoros

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 + 18 =