יום שישי , 29 מרץ 2024

קיה נאימו קונספט – שטח עירוני עתידי

קיה, חברה-בת של יונדאי הקוריאנית, ממשיכה בבניית תדמיתה כבת הצעירה והחדשנית של הקונצרן ומציגה מכונית קונספט חדשה בתערוכת הרכב הביתית בסיאול. מדובר בקיה נאימו EV קונספט (Naimo EV) המעוצבת כמכונית 'קרוסאובר' המשלבת מראה "שטח" אופנתי עם קומפקטיות עירונית לנוחות התנועה בכרך הגדול והצפוף. הנאימו קונספט טומנת בחובה אי-אלו אלמנטים עיצוביים חדשניים בכלל ועבור קיה בפרט, בהם קובץ נורות ה-LED בחזית, גג הזכוכית הא-סימטרי המוזר, סילון אוויר דחוס המחליף את מגבי החלונות, מצלמות במקום מראות ועיצוב הפנים העתידני.
למרות ממדים קומפקטיים (3.9 מ' אורך, רוחב של כמעט 185 ס"מ וגובה של כ-159 ס"מ) טוענים בקיה לניצול מרבי של חלל הפנים ומשיקים את הקונספט עם מקום מרווח לארבעה נוסעים, ופוטנציאל ממשי למקם חמישה מקומות ישיבה ראויים בפנים.
המנוע החשמלי בנאימו מייצר כמעט 110 כוח-סוס המספיקים לטווח נסיעה של עד 200 ק"מ בין טעינות ולמהירות מרבית של 150 קמ"ש. ניתן להטעין תוך 25 דקות בלבד 80% מקיבולת סוללות הליתיום-אייון משקע הטענה מהיר ולהטעין הטענה מלאה של הסוללות משקע החשמל הביתי תוך 5.5 שעות.
בקיה מגדידים את הקונספט נאימו כ-Crossover Utility Vehicle, קרי, רכב רב-שימושי ולמרות שלא יגיע לייצור סדרתי הרי שמדובר בכיוון רעיוני ועיצובי של רכב עירוני או קרוסאובר קומפקטי עתידי בהחלט ריאלי, על טהרת כוח החשמל.

Check Also

יונדאי איוניק 6 – הנעה כפולה ובטיחות של 5 כוכבים

רמות חדשות של דינאמיות ובטיחות, יונדאי איוניק 6 היא אחת המכוניות החשמליות המוערכות ביותר. בחירה של הרכב העולמי הטוב ביותר, ציוני בטיחות מצטיינים ואבזור מפנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 + seventeen =