script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום ראשון , 23 ספטמבר 2018
דף הבית » חדשות » קריאת תיקון ענקית ל-ב.מ.וו
קריאת תיקון ענקית ל-ב.מ.וו
יש לך ב.מ.וו X3? מושבי הבטיחות לילדים עלולים לכשול בתאונה. קריאת תיקון גורפת בארה"ב. צילום: ב.מ.וו

קריאת תיקון ענקית ל-ב.מ.וו

תומר הדר

ב.מ.וו תזמן מעל 200 אלף בעלי רכבי כביש שטח מדגמים שונים ששווקו בארה"ב לצורך צמד ריקולים – כך עולה מהודעה רשמית שפרסם ה-NHTSA – ארגון הבטיחות האמריקאי. על פי הודעת ה-NHTSA, 188,668 רכבים – מדגמי X3 ו-X4 השונים – שיוצרו בין 2011 ל-2016 יזומנו לביצוע ריקול הנוגע למנגנון האבטחה למושבי ילדים. על פי ה-NHTSA, כאשר מושבי ילדים בעלי התקני ISOFIX  מעוגנים לרכב, קורת התמיכה למושב עשויה להינזק ולהשתחרר. הפתרון, לפי ה-NHTSA יהיה הלחמה של קורת חיזוק לתושבת המושב.

610X141

בריקול השני, הקטן מבין השניים, יזומנו 21,493 בעלי X5  ו-X6 מאותן שנות יצור – מחשש לחדירה של מים ולכלוך ל"פעמון" הציריות הקדמיות. הפתרון במקרה זה הוא התקנה של בידוד טוב יותר מפני לכלוך.

חשוב לציין כי מרבית דגמי X של ב.מ.וו מיוצרים כולם בארה"ב עבור השוק העולמי – אם אתם בעלים של רכב כזה בידקו מול היבואן.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6