יום חמישי , 28 מרץ 2024
ריינג' רובר Autobiography Ultimate Edition

ריינג' רובר המפואר מכולם


במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה שבשוויץ תציג לנד רובר את מה שיהיה ככל הנראה הרכב המפואר ביותר שיצא משערי מפעל יצרנית רכבי השטח אי-פעם: הריינג' רובר Autobiography Ultimate Edition, מהדורה מוגבלת של 500 יחידות של ריינג' יוקרתי, מפואר ויקר במיוחד; תג המחיר צפוי לעמוד על 120,000 ליש"ט לפחות.

בנוסף לפאר ולהדר המוכרים מהריינג' רובר הנוכחי – המיוצר מזה כעשור – ברור שלא מעט הושקע במהדורה המיוחדת בכדי להפוך אותו למיוחד באמת. ראשית, את ספסל הנוסעים מאחור מחליפים צמד מושבים נפרדים ומפוארים ביניהם קונסולה רחבה המאפשרים כיוונונים לכל דרישה ומטרה לאפשר תנוחת ישיבה כשל לימוזינת-שרד מכובדת. מיותר לציין שמושבי העור המפוארים ממוזגים וניתן לקררם או לחממם. דיפוני העץ, האלומיניום והעור קיבלו כאן משמעות חדשה עם שפע ונדיבות שיהפכו את הריינג' הסטנדרטי למונית דיזל בהשוואה למרצדס סדרה S. 'מסכי המולטימדיה' הממוקמים בעורף משענות הראש הקדמיים והפונים לאחור הנם למעשה צמד מכשירי iPad נשלפים – לראשונה שמכשיר זה מבית אפל מוצע בכלי רכב.
מה עוד? סביבת הנהג והנוסע שלצידו עוצבה כמובן אף היא מחדש, ובין היתר הוסבה הקונסולה המרכזית לקלוט לא רק מקרר אלא גם מחשב נייד. תא המטען דופן בעץ טיק איכותי ומצופה לכה בסגנון 'דקים' של יאכטות, הגלגלים נעולים על חישוקי 20 אינץ' ייחודיים והקונה האנין יוכל לבחור בין 2 אופציות מנועים לדגם זה: 5.0 ליטר בנזין עם מגדש-על או טורבו-דיזל בשרני בנפח 4.4 ליטר – שניהם V8.

Check Also

הסבה לחשמל של ריינג' קלאסי

קח רכב אספנות קלאסי ונדיר עם מנוע V8 רועם וחלש והסב אותו להנעה חשמלית. חילול הקודש או תוספת זמן לקשיש הבריטי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen − 13 =