יום ראשון , 22 אוקטובר 2017
דף הבית » חדשות » רנו חושפת את הקולאוס החדש
רנו חושפת את הקולאוס החדש
רנו קולאוס - הייבוא שלו לישראל נבחן בימים אלו. לקודמו הייתה הצלחה פושרת. צילום: רנו

רנו חושפת את הקולאוס החדש

תומר הדר

רנו העולמית חושפת השבוע, בתערוכת הרכב המתקיימת בבייג'ין את הדור השני של רנו קולאוס. הקולאוס, כזכור, זכה להצלחה מסוימת בשוק הרכב הישראלי, בין היתר מכיוון שהיה רכב הכביש שטח הראשון של רנו ששווק בישראל – וגם צויד במערכת הנעה כפולה – שאולה מהשותפה ניסאן, שהעניקה לו יכולת שטח מסוימת, אך מכירותיו בישראל הופסקו. לפי קבוצת קרסו, יבואנית ניסאן, בימים אלה נבחן יבואו של הקולאוס החדש לישראל.

רנו קולאוס - הייבוא שלו לישראל נבחן בימים אלו. סביבת הנהג - כך עושה רושם - הרבה יותר מושקעת מאשר בקולאוס שאנו מכירים בישראל. צילום: רנו

רנו קולאוס – הייבוא שלו לישראל נבחן בימים אלו. סביבת הנהג – כך עושה רושם – הרבה יותר מושקעת מאשר בקולאוס שאנו מכירים בישראל. צילום: רנו

על פי הצהרתה של רנו, הקולאוס החדש (שייוצר במפעלי רנו-סמסונג בקוריאה) צפוי להיות רכב עולמי, כלומר להיות משווק בכ-80 שווקים ביבשות שונות, בשינויים קלים מסוימים ברמות האבזור. במפתיע, למרות שרנו לא חשפה עדיין באילו מנועים יצויד הקולאוס, היצרנית מדגישה כבר בשלב ההשקה, אפילו לפני חשיפת היצע דגמי המנועים, כי מדובר ברכב בעל יכולת שטח בלתי מבוטלת: לפי נתוני היצרנית, מרווח הגחון של הקולאוס הוא 213 מילימטרים.

רנו קולאוס - הייבוא שלו לישראל נבחן בימים אלו. לא מוותרים על יכולת בשטח בזכות מערכת הנעה כפולה של ניסאן. צילום: רנו

רנו קולאוס – הייבוא שלו לישראל נבחן בימים אלו. לא מוותרים על יכולת בשטח בזכות מערכת הנעה כפולה של ניסאן. צילום: רנו

מערכת ההנעה הכפולה מוכרת היטב מן החברה האחות ניסאן: מדובר במערכת שאומנם אינה מצוידת בהילוך כוח, אך מצוידת בבורר אשר מאפשר מעבר בין הנעה כפולה (מצב בו הרכב בורר לאן לשלוח את הכוח), הנעה קדמית – והנעה כפולה בעלת דיפרנציאל מרכזי נעול. רשימת האבזור האופציונאלי כוללת מערכת המאפשרת לנוסעי הרכב חיבור לאינטרנט, מערכת ניווט ומספר אמצעי סיוע לנהיגה, כגון מערכת בלימה אוטונומית.

 

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6