יום שישי , 29 מרץ 2024

רנו קפצ'ור – 20 ק"מ לליטר – 110 אלפי שקלים

זה לא שמדובר ב"רכב שטח" אמיתי, אבל מאז שהפסיקו למכור בישראל את סוזוקי ג'ימני, לא זכה הקהל הישראלי ללוק של שטח בסביבת ה-110 אלף שקלים. כעת משתנה המצב עם הגעתו של הקרוסאובר הקטן, רנו קפצ'ור (Renault Captur).

מבצע חדירה רנו קפצ'ור. המחיר מתחיל מ-109,900 שקלים, צריכת הדלק של הגרסה החסכנית ביותר: 20 ק"מ/ל'. צילום: רנו
מבצע חדירה רנו קפצ'ור. המחיר מתחיל מ-109,900 שקלים, צריכת הדלק של הגרסה החסכנית ביותר: 20 ק"מ/ל'. צילום: רנו

להרשמה מוקדמת רנו קפצ'ור

 ניסאן טרנו חוזר!

רנו קפצ'ור מבוסס על פלטפורמת המכוניות הקטנות של רנו-ניסאן, כלומר – על רנו קליאו ובמידה מסוימת גם על ניסאן ג'וק, המתחרה הרלוונטי ביותר כיום בישראל. הוא מוצע בישראל עם שתי וריאציות של אותו מנוע בסיסי, האחת בנפח 0.9 ליטר, עם שלושה צילינדרים, והאחרת בנפח 1.2 ליטר, עם ארבעה. שתיהן לוגמות בנזין ונעזרות במגדש טורבו. גרסת המנוע הקטן תצויד בתיבת הילוכים ידנית בת חמישה הילוכים בלבד, וזו עם המנוע הגדול יותר – בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים, בת שישה הילוכים. בשני המקרים ההנעה היא קדמית בלבד.

יחס הכוח בין שני המנועים מדויק, ושניהם מפיקים כוח סוס אחד מכל 10 סמ"ק במנוע: מנוע ה-0.9 ליטר מייצר 90 כ"ס ואחיו הגדול, שנפחו 1.2 ליטר, מייצר 120 כ"ס. צריכת הדלק הרשמית של שניהם מרשימה מאוד: הקטן צורך ליטר בנזין אחד לכל 20.4 קילומטרים והגדול יותר, האוטומטי, צורך ליטר ל-18.5 קילומטרים. צריכת הדלק הנמוכה והמנועים המודרניים מספקים לרנו קפצ'ור דירוג ירוק טוב מאוד – בין 3 ל-4 מתוך 15 (ככל שהדירוג נמוך כך טוב יותר).

מבצע חדירה רנו קפצ'ור. המחיר מתחיל מ-109,900 שקלים, יש אופציות איבזור רבות ומבחר של שני מנועים מוגדשים. אבל רק 4 כריות אוויר. צילום: רנו
מבצע חדירה רנו קפצ'ור. המחיר מתחיל מ-109,900 שקלים, יש אופציות איבזור רבות ומבחר של שני מנועים מוגדשים. אבל רק 4 כריות אוויר. צילום: רנו

למרבה ההפתעה, רנו קפצ'ור מגיע עם ארבע כריות אוויר בלבד, למרות תדמית הבטיחות של רנו. מלבד זאת, הרכב מגיע עם רמת אבזור נאה, שמשתפרת ככל שהלקוח רוצה ויכול להרשות לעצמו. בגרסת הבסיס (0.9 ליטר, ידני, אקספרסיון), מקבלים מפתח חכם עם כפתור התנעה, בקרת שיוט ומערכת קול דוברת עברית שכוללת חיבוריות בלוטות' וגם AUX ו-USB. גרסת העל (1.2 ליטר, אוטומט, דינמיק קולקשן) כוללת גם בקרת אקלים, מצלמת רוורס, פנסים עוקבי פנייה ומגוון פריטי עיצוב להתאמה אישית.

מבצע חדירה רנו קפצ'ור. המחיר מתחיל מ-109,900 שקלים,הבסיס הוא הרנו קליאו החדשה - מתחרה עיקרי: ניסאן ג'וק. צילום: רנו
מבצע חדירה רנו קפצ'ור. המחיר מתחיל מ-109,900 שקלים,הבסיס הוא הרנו קליאו החדשה – מתחרה עיקרי: ניסאן ג'וק. צילום: רנו

טיול שטח שמתאים לרנו קפצ'ור

מחיר רנו קפצ'ור הבסיסי עומד על כ-110 אלף שקלים. תמורת תוספת של 16 אלף שקלים מקבלים את מנוע ה-1.2 ליטר והגיר האוטומטי ותמורת 3,000 שקלים מקבלים חבילת אבזור משופרת. תמורת הגרסה היקרה ביותר, עם חבילת האבזור דינמיק קולקשן, תתבקשו לשלם כ-140 אלף שקלים.

Check Also

ניסאן והונדה שוקלים להכנס יחד תחת שמיכה חשמלית

תחרות יוצרת מצוינות. הלחץ שענקיות סין מפעילה על שוקי אסיה מדרבן את ניסאן והונדה לשתף פעולה כדי להוזיל את עלויות הפיתוח של רכב חשמלי ולחזור להיות תחרותיים

One comment

  1. מחיר לרנו החדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × 4 =