יום חמישי , 18 אפריל 2024
לנד רובר ה-6 מיליון הוא ריינג'...LWB מפואר ביותר. צילום: לנד רובר
לנד רובר ה-6 מיליון הוא ריינג'...LWB מפואר ביותר. צילום: לנד רובר

תגידו מזל טוב! שישה מיליון לנד רוברים

כתב: ניר בן זקן

לנד רובר חוגגת ייצור שישה מיליון רכבי שטח בתערוכת שנחאי, שכן השוק הסיני אחראי במידה ניכרת לגידול של יותר מפי 2 בכמות המסירות בארבע השנים האחרונות. לציון המאורע הציגה החברה גרסה ייחודית לספינת הדגל; הריינג' רובר בגרסת LWB (בסיס גלגלים ארוך) גרסה שהצטרפה להיצע לפני כשנה וחצי נוכח העובדה שרבים מלקוחות מבלים חלק ניכר מזמנם במושב האחורי ובעיקר חיבת הסינים לגרסאות מאורכות.


עיקר השינוי בגרסה החגיגית הוא בפנס בתחתית מראת הצד המייצר אלומת אור עגולה על הרצפה המצוי בכל ריינג' אך כאן הוא מכיל כיתוב גרפי בגודל של גרגר אורז שבאמצעות זכוכית מגדלת יוצר על הרצפה את המספר 6,000,000 בקוטר 80 ס"מ. עוד מציינת החברה שמתוך סך כמות הייצור כ-900 אלף יחידות הם מהריינג' רובר שחוגג השנה 45 שנים להולדתו.

הריינג' רובר המקורי מ-1970. צילום: לנד רובר
הריינג' רובר המקורי מ-1970. צילום: לנד רובר

נוסף לכך לנד רובר הודיעה על פתיחת מחלקת רכבים היסטוריים, כחלק מחטיבת הרכבים המיוחדים SVO (ר"ת Special Vehicle Operations). זו תדאג לספק חלקים מקוריים לכל דגמי החברה בני עשר שנים ויותר. היא גם התחייבה לספק חלקים לדיפנדר שייצורו יסתיים בסוף השנה, ל-15 השנים הבאות.
ג'ון אדוארדס, מנהל חטיבת SVO ציין כי: "על פי הערכות כ-70 אחוזים מכל הלנד רוברים שיוצרו מאז 1948 עדיין בשימוש, ולכן יש לקוחות פוטנציאלים רבים ונלהבים למחלקת רכבי המורשת ההיסטוריים". לנד רובר גם תאפשר לקהל הרחב להתנסות בנהיגה בדגמי החברה האייקונים באקדמיית נהיגת השטח שלה בווריקשייר החל מהקיץ הקרוב.

ארבע דורות של ריינג' רובר. צילום: לנד רובר
ארבע דורות של ריינג' רובר. צילום: לנד רובר

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × four =