יום שישי , 29 מרץ 2024

אודי Q3 – או-טו-טו ההשקה

בסוף החודש תשיק אודי את ה-Q3 – רכב כביש-שטח קומפקטי שיתחרה מול ובקטגוריה של ב.מ.וו X1 המצליח. אודי Q3 יתבסס על פלטפורמת הפולקסווגן טיגואן, משמע מערכת ההינע הכפול, מערכות המתלים, ההיגוי ועוד. גם הממדים צפויים להיות קרובים לממדי הטיגואן: בסיס גלגלים של 260 ס"מ, אורך 438 ס"מ, רוחב 182 וגובה 160 ס"מ. המחירים צפויים להיות גבוהים במקצת ממחירי הטיגואן וההערכות מדברות על מחיר בסיס של כ-30,000 יורו, כ-2,000 יורו מעל לטיגואן הבסיסי.

בכדי להבדיל בכל זאת בין שתי המכוניות ולהצדיק את פער המחירים תתאפיין גרסת אודי לנושא בעיצוב אופייני, קרבי ומוחצן בהרבה מעיצוב הטיגואן השמרני למדי. בנוסף ייוצרו חלקי מרכב אחדים באודי מאלומיניום – ביניהם מכסה המנוע והדלת האחורית – חומר קל ויקר מסתם פח. כמובן – כפי שניתן לראות בצילומים שדלפו – גם הצללית דמוית הקופה עם החלק האחורי המשופע מבדילה מהותית בין האודי לפולקסווגן ועיצוב הפנים המאפיין יבהיר לנכנסים שזו אודי.

באגף המנועים לא צפויות הפתעות, לבטח שלא בשלב הראשון שלאחר ההשקה;  בהיצע יהיו 4 מנועי 2.0 ליטר – צמד שותי סולר וצמד שותי בנזין (140-170 ו-170-211 כוח-סוס בהתאמה) עם מערכת 'עצור וסע' סטנדרטיות. כאופציה ניתן יהיה לבחור גיר אוטומטי עם 7 הילוכים, מערכת ניווט מתקדמת, תאורה עוקבת-פנייה, מערכת עזר בחניה ועוד.

באודי מתכננים אח קטן עוד יותר בסדרת ה-Qה-Q1

 

הנה 7 השניות היחידות עד כה ברשת המתעדות אב-טיפוס של ה-Q3:

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen + seven =