יום שישי , 29 מרץ 2024
עשרה אופנוענים ישראלים יוצאים לאנדורו-אקסטרים ברומניה. צילום: כפרה עדי שפרן
עשרה אופנוענים ישראלים יוצאים לאנדורו-אקסטרים ברומניה. צילום: כפרה עדי שפרן

אופנוענים ישראלים במירוץ רומני

כתבה וצילמה: כפרה –  עדי שפרן

 

יש את הטובים לטייס ויש את הטובים ל"רומניאקס", יש את אלו שכבר היו ואלו שלהם זאת הפעם הראשונה בראלי, יש את הצעיר ביותר גב סלע (רק בן 16) ויש את זקן הצוות דניאל לייזרוביץ (כמעט בן 50) ולכולם יש דבר משותף אחד – האדרנלין המטורף הזה שפורץ כמו לבה של דרקון, חיות אחד אחד וכמובן ההשתתפות במרוץ בו משתתפים טובי הרוכבים בעולם.

10 רוכבים ישראלים, 5 ימים בתוואי שטח קשה, ב 600 ק"מ של טירוף חלומי, קבוצת UPS ישראל.

הם יוצאים לרומניאקס 2015 מרוץ הראלי הארד-אנדורו הקשה בעולם, הראלי יתקיים בין התאריכים 14 -18.7.15 בסיביו שברומניה.

הראלי בנוי מיום פרולוג, שרק מלראות את הסרטים של המרוצים הקודמים, אפשר להבין שאם זה קשה מה מחכה להם בהמשך ו- 4 ימים של רכיבת הארד אנדורו בעיר סיביו ובסביבתה, הראלי מחולק ל 4 קטגוריות- גולד, סילבר, ברונזה ואיירון.

UPS נותנת החסות לצוות הישראלי:

חברת UPS מבצעת את ההובלה והשינוע של האופנועים (שממש בדקות אלו הגיעו כבר לרומניה) מישראל להרי הקרפטים ברומניה. השילוח משולב בשינוע ימי לנמל קונסטנסה והמשך יבשתי לסביו שבלב הרי הקרפטים ובחזרה לישראל בתום הראלי, כאשר החברה דואגת לכל מה שצריך על מנת לשחרר את האופנועים ולשמור עליהם עד שהצוות מגיע לאתר המרוץ, כל שנותר לעשרת הישראלים, זה להגיע עם תיקי הרכיבה, לפרוק מהמכולה ולתת בגזזזזזזזזזז.

 

נותנת החסות הראשית - UPS - תשלח את האופנועים מישראל עד לקו הזינוק. צילום: כפרה עדי שפרן
נותנת החסות הראשית – UPS – תשלח את האופנועים מישראל עד לקו הזינוק. צילום: כפרה עדי שפרן

הרוכבים:

 

זיו כרמי – ישתתף בקטגוריית הברונזה, בעל בי"ס לרכיבה "סדנת צ׳אמפ פקטורי", אלוף בקטגורית E2 בשנת 2012 במרוצי האנדורו, השתתף במספר מרוצים בינלאומיים, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס.

 

תומר שמש–  ישתתף בקטגוריית הברונזה, בעל בי"ס לרכיבה "סדנת צ׳אמפ פקטורי", פעמיים אלוף ישראל בקטגורית E3 במרוצי האנדורו, השתתף במספר מרוצים ואירועים בינלאומיים, זכה במקום ה – 9 בקטגוריה בה השתתף ברומניאקס בשנת 2014.

 

איציק קלנר– ישתתף בקטגוריית הברונזה,  אלוף ישראל לשנת  2013 בקטגורית הסניורים במרוצי האנדורו, מראשוני הנציגים הישראלים ברומניאקס והשנה ישתתף בראלי בפעם הרביעית.

 

רונן כהן–  ישתתף בקטגוריית הברונזה, ישתתף השנה בפעם השנייה ברומניאקס, רונן משמש כמנהל הקבוצה והגורם המלכד והמגבש לצוות בהשתתפות בראלי.

 

גיא רדר– ישתתף בקטגוריית הברונזה, דמות מוכרת בענף האופנועים, רוכב שטח, כביש ואופניים, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס.

 

ערן וולנברג – ישתתף בקטגוריית הברונזה,  השתתף במספר תחרויות בינ"ל, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס.

 

גב סלע – ישתתף בקטגוריית הברונזה, מתחרה בליגת האנדורו על ה-TM 85 בקטגורית הנוער, בעונה האחרונה הגיע למקום ראשון כללי, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס אבל מתכנן עוד מרוצים בינלאומיים בעתיד.

 

גיל קינן – ישתתף בקטגוריית הסילבר, בעל סוכנות אופנועים, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס.

 

אוהד רביד– ישתתף בקטגוריית האיירון, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס.

 

דניאל לייזרוביץ'– ישתתף בקטגוריית האיירון, יוצא בפעם הראשונה לראלי רומניאקס.

 

 

לצוות הישראלי יצטרף גם חגי ממוסך מוטוריקה אשר יתמוך בהם בזמן הראלי בכל תקלה ושיבצור האופנועים.

נותני חסות נוספים לרוכבים:

ד.ל.ב מוטוספורט KTM, שרקו ישראל, Dirt X יבואני KLIM, מטי פלסט, מוסך אופרוד, חוות רות, Michelin,

Champ Factory – סדנת האלופים – בית ספר לרכיבה מקצועית, מוסך מוטוריקה, אופנועית – ציוד רכיבה, גיא רדר, אופנוגרר – גרירה וחילוץ אופנועים, רונלייט דיגיטל יבואני Garmin Israel  ישראל, בריאות אונליין – מבית MDS Pharm- X-onsports, מוטוריקה אופנועים, שפס אופנועים, ספורטישופ חנות אונליין לאופנועים ואופניים, מועדון זולו-דו"שים גדולים [Adventure Riders], זוהר גלילי מאמן שחיה, Engineering Software Lab, מוטודיל, bhip global, ארנב אנרגיה.

Check Also

קדימון לקסוס GX כל חדש

האם העיצוב הזוויתי של לקסוס GX החדש מרמז על המראה של טויוטה לנדקרוזר הבא? אחרי טויוטה טאקומה וה-GX של לקסוס, רק הפראדו נותר האחרון להתחדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − 5 =