יום שישי , 19 אפריל 2024
השחקן ג'וד לאו הוא הפרזנטור של לקסוס ומקבל RX חדש. זה האחרו הוצג לא מזמן. צילום: לקסוס

צפו: אחרי בר רפאלי גם ג'וד לאו מקבל לקסוס

ניר בן זקן
לקסוס עושה לאחרונה צעדים משמעותיים כדי להתנעה מהתדמית השמרנית והאפרורית שאפיינה אותה מאז לידתה ב-1989. זה בא לידי ביטוי בקו עיצוב מוחצן ובולט אותו התחיל ה-NX ושיאפיין את הדגמים העתידיים ובאימוץ פרזנטורים פרובוקטיביים ושנויים במחלוקת. באופן מפתיע, דווקא יבואנית לקסוס לישראל, הקדימה את האסטרטגיה של היצרן כשאימצה, לא באופן רשמי אומנם, את בר רפאלי כפרזנטורית עם ה-RX בתחילה שהוחלף לאחרונה באח הקטן שלו ה-NX. רק חצי שנה לאחר מכן הפך הראפר האמריקאי וחבר להקת "בלאק אייד פיז" will.i.am לפרזנטור הרשמי של הקרוסאובר הקטן במשפחה והדגם הראשון של החברה עם קו העיצוב החדש.

כעת גם הקורסאובר הגדול, ה-RX החדש שהוצג באפריל בתערוכת ניו יורק, שניכן באותו קו עיצוב מוחצן ודינמי זוכה לפרזנטור מפורסם לא פחות, שחקן הקולנוע הבריטי ג'וד לאו שמככב בקמפיין לדגם שישודר בעתיד גם בישראל. בסרטון הפרסומת שצולם בריביירה הצרפתית ובאזור פיוג'י שבאיטליה נראה נהג בשירות חניה במלון מקבל את מפתחות ה-RX  מג'וד לאו ויוצא לנהיגה ארוכה הרחק מזו המתוכננת לחניית המלון. הפרסומת מצולמת מנקודת המבט של הנהג ומראה כביכול את חווית הבעלות על ה-RX המלאה ריגושים ושונה בתכלית מהתדמית המשתמש שדבקה בשלושת הדורות הקודמים של רכב הפנאי היוקרתי.

בר רפאלי מקבלת לקסוס - צילום לם וליץ סטודיו 23
בר רפאלי מקבלת לקסוס – צילום לם וליץ סטודיו 23

ה-RX החדש יגיע לישראל בינואר, עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר ו-299 כ"ס (ב-RX350) או בגרסה היברידית המתבססת על אותו מנוע בשילוב צמד מנועים חשמליים בציר הקדמי והאחורי מפיקים 312 כ"ס (ב-RX450h). האם העיצוב החדש והפרזנטור החדש יביאו לדגם לקוחות חדשים וצעירים שבעבר לא פקדו את אולמות התצוגה של לקסוס? אם לשפוט לפי אחיו הקטן, ה-NX שסוגר את השנה עם כ-500 מסירות, כתף לכתף עם רב המכר של הקטגוריה אודי Q5, אז התשובה היא כרגיל "אולי".

Check Also

BYD טאנג מוסיף 25% לסוללה

הסוללה צומחת ב-25%, המשקל עולה, מהירות הטעינה משתפרת וגם הטווח עולה ל-530 ק"מ. BYD TANG מתעדכן באמצע השנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

six + four =