יום שישי , 29 מרץ 2024
רכבת הנושאת מאות רכבי שטח של ב.מ.וו ירדה מהפסים - המשלוח הושמד. צילום: ב.מ.וו
רכבת הנושאת מאות רכבי שטח של ב.מ.וו ירדה מהפסים - המשלוח הושמד. צילום: ב.מ.וו

ב.מ.וו יורדת מהפסים – קשה לצפיה!


תומר הדר

מה הקשר בין רכבת שירדה מהפסים ובין רכבי כביש שטח של ב.מ.וו? התשובה פשוטה: כאשר רכבת הנושאת מטען יקר ערך של דגמי X  חדשים של ב.מ.וו יורדת מהפסים, הנזק מצטבר לסכומי עתק.

ב.מ.וו, למי שאינו בקיא, מייצרת רכבים בארה"ב וחלקם אף מיוצא לישראל. הרכבים משונעים לנמלים ומשם כמובן לרחבי העולם באמצעות רכבות. אלא שביום א' האחרון ירדה רכבת אמריקאית מהפסים באזור צ'ארלסטון וחלק ניכר ממטענה יקר הערך- 120 רכבי כביש שטח של ב.מ.וו הושמד.

רכבת הנושאת מאות רכבי שטח של ב.מ.וו ירדה מהפסים - המשלוח הושמד. הזמנת ב.מ.וו X3? בידקו שאכן יגיע... צילום: ב.מ.וו
רכבת הנושאת מאות רכבי שטח של ב.מ.וו ירדה מהפסים – המשלוח הושמד. הזמנת ב.מ.וו X3? בידקו שאכן יגיע… צילום: ב.מ.וו

בהודעה רשמית מטעם ב.מ.וו ארה"ב נמסר שצוותים מטעם ב.מ.וו נמצאים במקום התאונה ומשתפים פעולה עם המשטרה המקומית, כמו גם עם חברת הרכבות. בסך הכול ירדו 12 קרונות מהפסים-כאשר כל קרון נשא 10 רכבי כביש שטח המיועדים ליצוא. על פי הודעת ב.מ.וו, הרכבת נשאה בין היתר דגמי X4, X3, X5 וX6 ממפעל ב.מ.וו בספרטנבורג. החברה לא פירטה את הכמויות הספציפיות של הרכבים שניזוקו, אך לפי דיווחים מקומיים, חלק ניכר מן הרכבים היו מדגמי X3. לא ברור בשלב זה האם יש בין המכוניות שניזוקו יחידות אשר היו מיועדות לישראל.

 

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fourteen − ten =