יום חמישי , 28 מרץ 2024
ב.מ.וו פורשת מאמריק'ס קאפ

ב.מ.וו פורשת מאמריק'ס קאפ

בסוף 2010 יצאה ההודעה ממינכן גרמניה ש-ב.מ.וו תסיים את שותפותה ארוכת השנים עם חברת הטכנולוגיה ORACLE וסתיים בכך את מעורבותה באמריק'ס קאפ. הפירוד הושג בהסכמת שני הצדדים לאחר ששניהם השיגו את מטרתם: ניצחון במירוץ היוקרתי.

ב.מ.וו פורשת מאמריק'ס קאפ

ב.מ.וו חברה לאוראקל משנת 2002. טכנולוגיה ומיומנויות ייצור עברו באופן שוטף בין יצרנית הרכב לקבוצת המירוצים, בעיקר אמור הדבר בתחומים של הנדסה מבנית, ובניה מחומרים מרוכבים וחומרים מתקדמים. את התוצר של שיתוף הפעולה חגגו השניים בפברואר 2010 כשסירה מס' 17 USA, היכאטה המפרשית המהירה ביותר בהיסטוריה של האמריק'ס קאפ, ניצחה במירוץ ה-33 במספר שהתקיים מול חופה של וולנסיה בספרד.

"בחזית העיצוב וההנדסה הציבו מהנדסי ב.מ.וו רף חדש במושגים של מבנים חכמים וקלי-משקל" אמר ראלף האוסמן, מנכ"ל חטיבת שיווק הספורט. "זבה שניצחנו באמריק'ס קאפ, השגנו את כל המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת הפרוייקט לפני כמעט עשור. אנו לא נעזוב את הספורט הימי ונהיה מעורבים בו ברמה לאומית – גרמנית".

הניצחון והסיום. ב.מ.וו נפרדת מאוראקל לאחר כמעט עשור. הגביע ביד

"האמריק'ס קאפ משלב אתגר טכנולוגי ואתגר ספורטיבי כשההצלחה נמדדת על מסלול המירוץ", אמר ראסל קוטס, מנכ"ל קבוצת השיט. "בהקשר הזה שני השותפים גאים מאד ששיתופם הביא לניצחון מאד חשוב".

גלריית צילומים


ככה הם עשו את זה! מקטע הניצחון של ב.מ.וו-אוראקל בוולנסיה

Check Also

Bowler CSP 575

האם עשו לנו קונץ? הדיפנדר מת יחי הדיפנדר החדש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 − 7 =