יום שלישי , 16 אפריל 2024

ג'יפ במואב: הקונספטים נחשפים

לפני מספר ימים חשפנו איורים ששוחררו על-ידי ג'יפ כמתאבן לקראת כנס הג'יפאים הגדול במואב, יוטה. והנה, עם חשיפת הקונספטים הקרביים לשטח בפני באי הכנס, פרטים ראשונים ואף סרטונים של היצירות המדוברות – וכפי שמסתבר, מדובר היה רק במתאבן. אין ספק שבג'יפ לא יזניחו את השטח האמיתי וכל הגרסאות שהוצגו במואב, בכלל זה כאלו של ג'יפים שלא ממש נועדו לחיי שטח הוללים, נראות קשוחות וחובבות בולדרים ובוץ אמיתיות.
הנה כמה דוגמאות: ג'יפ רנגלר 'פורק צ'ופ' הוא ואריאציה קלת משקל, מוגבהת ומותאמת לעבירות בתנאי שטח קיצוניים. בין יתר השיפורים תמצאו צמיגי 'מיקי תומפסון' אדירי ממדים בקוטר 35 אינץ', פגושי אלומיניום, קשת הגנה מלאה ומתלים מוגבהים.

ברנגלר רנגייד הלכו על כוח, ומזה ממש לא חסר. המנוע כאן הוא 'המי' V8 בנפח 6.4 ליטר עם 483 כוח-סוס המעביר את כוחו אל הקרקע דרך סרן קדמי של ProRock 44 ואחורי מאותה התוצרת במידה 60. שני הדיפרנציאלים ניתנים לנעילה מלאה באמצעות מערכת לחץ אוויר מבית ARB. הג'יפ JK-8 Independence מבוסס על הרנגלר אנלימיטד והעבודה של מחלקת השיפורים בקרייזלר (MOPAR) הפכה אותו לטנדר מגניב כהומאז' לג'יפ CJ-8 Scrambler ז"ל.

Check Also

ללא הסוואה. כך נראה הטנדר של BYD

עם חתימת אור המזכירה את הטנדרים של פורד. הפיקאפ 4X4 החשמלי של BYD נתפס ללא הסוואה

One comment

  1. אני ממש אוהבת את הג'יפ הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − nine =