יום חמישי , 28 מרץ 2024
חדש בשטח. ג'יפ רנגלר רוביקון אנלימיטד משווק בישראל. תפילותיהם של אנשי השטח נענו

ג'יפ רנגלר רוביקון – השיווק מתחיל

חדש בשטח. ג'יפ רנגלר רוביקון אנלימיטד משווק בישראל. תפילותיהם של אנשי השטח נענו

 

נראה היה שלא נגיע לרגע הזה לעולם. היום הודיע מכשירי תנועה, יבואנית ג'יפ, על תחילת השיווק של גרסת הרוביקון המוקשחת של הרנגלר.  הרוביקון החדש מצויד במנוע V6 בחדש בנפח 3.6 ל' המפיק 285 כ"ס ומשרת גם בג'יפ גרנד צ'ירוקי אדר כבר משווק אצלנו. בנוסף מקבל הג'יפ רנגלר גם תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם חמישה הילוכים – כמו בגרנד צ'ירוקי – ועוד מערך שיפורים רחב המשותפים לכל גרסאות הרנגלר וזה אמור בעיקר לגבי עיצוב תא הנהג, הנדסת האנשו שבו ואיכות החומרים. לג'יפ רנגלר רוביקון מבנה שונה מהותית מזה של הרגנלר ה"רגיל" הוא מצויד בסרנים כבדים יותר, נעילות דיפרנציאל קדמית ואחורית, ניתוק למוט המייצב הקדמי, מיגוני סף מקוריים, יחס LOW קצר במיוחד ועוד.

 

• לגלריית הצילומים מהשקת הרוביקון החדש

 

מכשירי תנועה בחרו לאבזר את הגרסה הישראל באופן עשיר למדי והיא כוללת בנוסף לנ"ל גם מערכת שמע איכותית, בקרת שיוט,  שמשות כהות, ועוד. מחיר ג'יפ רנגלר רוביקון אנלימטד (בעל חמש דלתות) עומד על 289,900 שקלים כולל מע"מ. יחידות ראשונות כבר נמכרו במכירה המוקדמת.

Check Also

הרכב הנמכר באירופה – אינו חשמלי

האירופאים מפנים עורף לרכב חשמלי? דאצ'יה סנדרו העממית היא המכונית הנמכרת ביותר באירופה מזה חודשיים ברצף, טסלה Y במקום השני ופולקסווגן גולף בשלישי

3 comments

  1. OK.
    שחכנעת. לוקחים אותו. תארזו, בבקשה.
    🙂

    • ניסים אשכנזי

      מה עם גרסת דיזל קצת יותר חסכונית בכדי שלא נסיים את הטיול אחרי 250 ק"מ ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × 4 =