יום חמישי , 28 מרץ 2024

ג'יפ: 2 קונספטים לשטח

ג'יפ משחררת איורים של שתי מכוניות התצוגה אמורות להיחשף במלואן במסגרת אירוע הג'יפאים הגדול במדבר מואב שביוטה בסוף חודש זה – Moab Easter Jeep Safari; מדובר בכנס ארצי של חובבי ג'יפ המושך אליו מדי שנה עשרות אלפי חולי שטח חובבי המותג הוותיק.
למעט האיורים שלפניכם לא שוחררו כל פרטים נוספים, אך הכיוון ברור. שתי הגרסאות הן על בסיס ג'יפ רנגלר ונראות כמכוונות שטח של ממש. מעבר לעניין שמעורר כל קונספט-ג'יפ אצל חובבי השטח, מדובר באיתות על כיוון ג'יפ העתידי, וטוב לדעת שלפחות האגף הקרבי המיועד לשטח טרם אמר את מילתו האחרונה ושיש עדיין למה לצפות בכיוון.

הרנגלר רנגייד קונספט נראה קרבי לעילא עם גלגלים גדולים ומרווח גחון ראוי, קשת מגן מאסיבית וגג נפתח מברזנט. הקונספט רנגייד פורק צ'ופ ('Pork Chop') כשמו כן הוא: "קצוץ" היכן שניתן (הכינוי לצלע חזיר…). בג'יפ הסירו מגרסת שטח קיצונית זו כל מה שיכול להפריע, בכלל זה דלתות, דיפון מיותר, גג ומושבים אחוריים. גם פתחי הגלגלים נחתכו לאפשר התקנת גלגלי-ענק בקרבם, מן הסתם לטובת חיי שטח סוערים.

הנה דוגמית מהשנה שעברה, בה תוכלו להתרשם מהאווירה, הג'יפים, השטח ובעיקר מהטיפוסים:

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 − seven =