יום חמישי , 28 מרץ 2024
זה דייהטסו קופן ספורזה הוא אוהב להיות על הצד, מעדיף כבישים מקורזלים וטיולים ארוכים על אוקטן גבוה. צילום: דייהטסו
זה דייהטסו קופן ספורזה הוא אוהב להיות על הצד, מעדיף כבישים מקורזלים וטיולים ארוכים על אוקטן גבוה. צילום: דייהטסו

גמדי הזעם של דייהטסו


רוני נאק

לאמריקאים שאוהבים שיפורי רכב יש את SEMA, ליפאנים שאוהבים שיפורי רכב יש את טוקיו אוטו סאלון, שתיפתח בעוד כשבועיים. וכמו בארצות הברית, שם יצרני הרכב מחבקים בחום את סצנת הטיונינג, גם ביפן יצרני הרכב לומדים היטב שמכונית היא רק דף חלק-וככל שניתן יותר לשפר אותה כך עולה הסיכוי שיקנו אותה. ראו ערך דייהטסו, יצרנית קטנה במיוחד (פעם יובאו מכוניות דייהטסו לישראל, למי שזוכר את הטריוס, עד שדייהטסו החליטה שלא משתלם לה לייצר מכוניות בתקן אירופאי- ולכן היבוא לישראל הופסק) שהחליטה להשתולל על היצע הדגמים הקיימים, בעיקר מכוניות קיי (רכב עירוני קטן) כדי להוכיח מה אפשר לעשות עם קצת דמיון והרבה כסף.

זה דייהטסו קרוס פילד - גרסת פנאי של המכונית האורבאנית ממותג דייהטסו. צילום: דייהטסו
זה דייהטסו קרוס פילד – גרסת פנאי של המכונית האורבאנית – אקטיבה – ממותג דייהטסו. צילום: דייהטסו

אחת המכוניות היותר מעניינות שדייהטסו תציג היא גרסת ה-CROSS FIELD  של הדייהטסו אקטיבה, שתוצג לצד גרסת CROSSFIELD  של דייהטסו WAKE. כפי שהשם מרמז, מדובר במעין גרסאות פנאי מוגבהות, עם תוספת צנועה למרווח הגחון ובתי גלגלים מחופים בפלסטיק שחור.

זה דייהטסו וויק קרוספילד - ואולי גרסת הפנאי הראשונה למכונית מהז'אנר הווירדי והמקסים הזה. צילום: דייהטסו
זה דייהטסו וויק קרוספילד – ואולי גרסת הפנאי הראשונה למכונית מהז'אנר הווירדי והמקסים הזה. צילום: דייהטסו

אך את עיקר תשומת הלב תופסת מעין גרסת פיק אפ של דייהטסו קופן, הרודסטר הזעירה והמוגדשת של דייהטסו, שזכתה לטיפול שהופך אותה לסוג של טנדר דריפטים קטן, כולל כנפיים קדמיות בולט און, כלוב התהפכות מובנה ופגוש קדמי שמיועד כנראה לאפשר לקופן-טנדר-דריפטים לקבל שפע של אוויר קר לאינטרקולר, וגם לתפוס זבובים.

 

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 + eighteen =