יום חמישי , 28 מרץ 2024
פנס ראש LED נטען XEO19R של LED LED LENSER
פנס ראש LED נטען XEO19R של LED LED LENSER

האבא של פנסי הראש: XEO19R

בעוד שרכיבות הלילה הקייציות מתחילות לאט לאט לדעוך, אנו הולכים ומתקרבים לימים הקצרים והלילות הארוכים של החורף. זו בטח לא סיבה להפסיק לדווש – להיפך!

עם הפנס הזה תוכלו להמשיך ולדווש לא רק בלילה, אלא גם במזג אוויר חורפי וגשום, לעמוד בפני נתזי בוץ ואם תרצו אפילו לתעד את הכל עם מתאם GO PRO  מובנה. אנחנו מכורים לאופניים, אבל הפנס המרשים הזה מתאים גם לסקייטבורד, סקי או חובבי מחנאות, זה פנס הראש היחיד והאחרון שאתם תצטרכו.

מעוצב, נוח לחבישה, חדשני ומצויד בשני תותחי LED הניתנים לכוונון של כל אחד בנפרד. עם עוצמת תאורה של 2000 לומן!

גשם שוטף? אין בעיה! צילום: LED LENSER
גשם שוטף? אין בעיה! צילום: LED LENSER

עד 20 שעות תאורה במצב תאורה חסכוני. טווח הארה עד 300 מטרים בעוצמת התאורה המירבית. משקל המערכת כולה כולל המצבר הוא 472 גר'.

ניתן להשיג עם מתאמים לכידון האופניים כדי להוריד את המשקל מהראש שלך לשלדת האופניים. יש גם מתאם למצלמת GOPRO או מצלמות אקסטרים אחרות. בנוסף: הארה משופרת גם במהירויות גבוהות הודות למנגנון SPEED CONTROL , תעלת אוויר לקירור גופי התאורה בעת רכיבה, תפעול פשוט ונוח – 5 מצבי הארה באמצעות SMART LIGHT TECHNOLOGY, והתאמה אוטומטית לתאורה סביבתית בטכנולוגית OPTISENSE

המחיר: 1599 שקלים

 

יש מספיק שעות תאורה כדי לתקן את האופניים בנחת באמצע הלילה. צילום: LED LENSER
יש מספיק שעות תאורה כדי לתקן את האופניים בנחת באמצע הלילה. צילום: LED LENSER

למה פנס-ראש איכותי שווה כל שקל?

כל מוצר נבחן ברגע האמת או כמו שאומרים, במאני טיים. כשהכול טוב, נוח ונעים, אז כל המוצרים מעולים, אך ברגע שנצטרך את המוצר באמת – זה הרגע בו הוא חייב לעבוד כמו שצריך.

פנס-ראש למשל, יכול להאיר או לא כשהילד משחק איתו מתחת לשמיכה, אך ברגע האמת – למשל כשיש הפסקת חשמל או כשצריך פנס-ראש לתקן משהו ברכב, הפנס חייב לעבוד, ולעבוד טוב.

אנחנו לא נגע כרגע בהבדלים והאפשרויות של סוגי הפנסים, את זה נסקור בפעם אחרת.

אנחנו ננסה לגעת בצורך הבסיסי ובביטחון שנותן לנו האור. וכדי שנקבל את הביטחון הזה, אנחנו חייבים פנס-ראש שיספק לנו אור כשנצטרך אותו ושלא נצטרך לדאוג לגביו. טכנולוגיה וחומרים הם שני תחומים בהם, לפחות כיום, יותר טוב אומר יותר יקר. כלומר שימוש בחומרים טובים יותר ובאיכות הרכבה ובנייה טובה יותר תגרום לפנס-ראש איכותי להיות יקר יותר מפנס-ראש לא איכותי. אבל אם הוא באמת איכותי, אז הוא שווה כל שקל.

כל מי שהיה בצבא יודע מה המשמעות של פנס-ראש טוב. כזה שלא צריך לנער אותו או לתת לו טפיחה קלה על הגוף כדי להאיר. כיום תוכלו למצוא פנסי-ראש איכותיים יותר, של לד לנסר למשל, בשימוש יחידות מיוחדות בכוחות הביטחון. כי פנס זה אור ואור זה חיים.

אם הפנס-ראש איכותי, הוא יכול ממש להציל חיים. זו לא קלישאה, וזה לא מתאים רק לצבא.

אם אתם רוכבי אופניים למשל ויוצאים לרכיבת לילה, פנס-הראש יכול להציל אתכם מסכנות רבות. אם פנס-הראש יפסיק לעבוד בגלל כמות הזעזועים והרעידות ברכיבה, אז יותר בטוח לעצור. זה אולי נראה כאילו מדובר בבעיה קטנה, אך אם פנס-הראש יפסיק לעבוד כשאתם בירידה, בסיבוב או בשביל צר, החיים שלכם יכולים להיות בסכנה.

אז פנס-ראש זול יכול להיות נחמד וזהה כמעט לחלוטין לפנס-ראש הטוב יותר, אך ברגע האמת, כשאתם מדלגים מעל בור בשטח, פנס-הראש שלכם חייב להמשיך לעבוד. פנס-ראש זול לא עומד בתנאי שטח ואפילו לא נבדק מעולם בתנאי שטח.

ההבדלים לא תמיד נראים לעין, למשל בהלחמות של רכיבי האלקטרוניקה בתוך פנס-הראש.
בפנס-ראש זול, עובי ההלחמה בין בית הסוללות לבין בית רכיב התאורה יכול לעמוד למשל על עובי של מילימטר, כי חברת הפנסים חוסכת. בפנס-ראש איכותי זה יעמוד לדוגמה על עובי של שני מילימטר. כשפנס-הראש יקבל מכה קלה, חיבור של מילימטר יתנתק אך חיבור של שני מילימטר לא. אלה סוג ההבדלים. אותו דבר לגבי איכות העדשה, או גומי האטימה (אם יש בכלל בפנס-ראש הזול).

כשאתם בטיול שטח עם אוהלים ומכינים ארוחת ערב לכל החבר'ה, אתם משתמשים בפנס-ראש בדרך כלל. בפנס-ראש זול לא תהיה אטימה טובה ויש חוטים לא הכי מבודדים, ואז האדים יחדרו לפנס ויגרמו לקצר, קורוזיה ומה לא. פנס-ראש איכותי הוא אטום, החוטים מופרדים ומקובעים ולכן זה לא יקרה.

ההבדלים הללו שווים כל שקל, כי ברגע האמת, פנס-הראש יהיה שם בשבילך.

טיול משפחתי למערות, חניית לילה ליד נהר הירדן או כל פעילות משפחתית כיפית יכולה, באופן הכי פשוט, להיהרס אם פנס-הראש לא יעמוד בציפיות הבסיסיות ביותר. אם אתם אנשים של פעילות ספורטיבית, אז אין ספק שפנס-ראש זול לא בא בחשבון. הרי רק הזעזועים שפנס-ראש מקבל בזמן ריצה או רכיבה או טיפוס מחייבים איכות גבוהה. הזיעה שלכם שמטפטפת על פנס-הראש גם יכולה להרוס פנס זול. המשמעות של השקעה בפנס-ראש איכותי אומרת שאתם משקיעים באיכות החומרים, באיכות ההרכבה ובעיקר בביטוח נגד דאגות ברגע האמת.

כמה שזה אולי יישמע לכם שטותי, אפילו הפנסים הקטנים האלו שאנחנו תולים על מחזיק המפתחות הם לא צעצועים. הפנסים האלו הם פנסי החרום שלנו ולכן הם חייבים להיות איכותיים. לד לנסר משקיעה המון פיתוח ומחשבה גם בפנסים הקטנים הללו.

פנסי-ראש איכותיים מגיעים עם הרבה יותר מסתם "אור". בפנסי-ראש של לד לנסר למשל יש טכנולוגיות ייחודיות בעלות פטנט של ניצול אנרגיה, שיטות טעינה, מבנה עדשה, סוג רכיב תאורה ועוד. הטכנולוגיות הרבות האלו נותנות לפנסי-ראש של לד לנסר איכות שלא הייתה קיימת עד היום בפנסי-ראש. איכות שיכולה להבטיח לכם ביטחון ושקט כשאתם משתמשים בפנס-ראש.

שימוש בפנס-ראש של לד לנסר מאפשר לכם לעשות כל פעילות או להיכנס לכל מצב חרום (חס וחלילה) עם ביטחון מלא.
חלק מפנסי-הראש של לד לנסר מאפשרים לכם תאורה עוצמתית כמעט כמו של אור יום.

אז לסיכום,
בלי להיכנס לקלישאות, פנס-ראש איכותי נותן לכם ביטחון. פנס-ראש איכותי שווה כל שקל כי הוא יהיה שם כשתצטרכו אותו.

Check Also

האבולוציה של הפנסים ברכב

משדרוג בטיחותי חשוב, דרך פריט עיצוב מרכזי ואפקט הגעה עוצר נשימה. כך הפנסים הראשיים שבמכונית התפתחו לאורך השנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

four × four =