יום שישי , 19 אפריל 2024
הונדה CRV הוא הרכב המחופש ביותר בגוגל ארה"ב לשנת 2016. צילום: הונדה
הונדה CRV הוא הרכב המחופש ביותר בגוגל ארה"ב לשנת 2016. צילום: הונדה

הונדה CRV הכי מחופש ברשת

רוני נאק

הקשישים שבחבורה לבטח יזכרו, איך פעם נהגנו לשבת במערה לאור המדורה ולנהום משפטים כגון "אה..איך קראו להיא, ששרה את השיר הזה עם השמלה, בסרט עם שני המרגלים". כיום זה לא קיים יותר: כך מה שצריך לעשות זה לפתוח את הסמארטפון, להקיש קלות על גוגל ולכתוב משהו על ההיא, השיר, הסרט והמרגלים. והתשובה קופצת ישר. מה לעשות, גוגל מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו – ומכיוון שכך, חיפושי גוגל הם גם השלב הראשון לעתים קרובות ברכישה של רכב חדש.

ומהי המכונית שמחפשים הכי הרבה בגוגל? התשובה אולי תפתיע אתכם: הונדה CRV  המחודש. זהו הרכב שאמריקאים חיפשו בגוגל הכי הרבה השנה. כך עולה מנתונים שגוגל משחררת לסיכום 2016. הונדה CRV הוא הדגם שחיפשו הכי הרבה, והונדה היא המותג שזכה למספר החיפושים הגדול ביותר. אחרי הונדה CRV , במדד חיפושי הונדה, נמצא רכב פנאי נוסף: הונדה פיילוט.

טסלה נשחקת והיא מותג הרכב השלישי המחופש ביותר בגוגל. בצילום טסלה דגם X. צילום: טסלה
טסלה נשחקת והיא מותג הרכב השלישי המחופש ביותר בגוגל. בצילום טסלה דגם X. צילום: טסלה

במקום השני ברשימת המותגים שזוכים לחיפושי גוגל נמצאת מרצדס בנץ ואחריה במקום השלישי נמצאת טסלה. אחריה למבורגיני (מותר לחלום), וולוו (מותר גם להיות הגיוניים), פורד (מאוד הגיוניים), יגואר, בנטלי, מזראטי ואת הרשימה סוגרת במקום העשירי רולס רויס.

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − seven =