יום שישי , 19 אפריל 2024
הכירו: וולבו XC60 עם שישה גלגלים
הכירו: וולבו XC60 עם שישה גלגלים

הכירו: וולוו X60 עם שישה גלגלים

העיירה שהביאה לעולם את מכוניות העל מסמרות השיער של קוניגסאג, מביאה אלינו גם סדנא שעורכת הסבות מפתיעות לכלי רכב שונים. אז למה צריך להפוך שני וולוו XC60 לאחד ארוך וכבד?

הכירו: וולבו XC60 עם שישה גלגלים
הכירו: וולבו XC60 עם שישה גלגלים

אנחנו מתחילים ממש לאהוב את העיירה השבדית המרוחקת, אנגלהולם (Ängelholm). חובבי רכב קשוחים מכירים היטב את יצרנית הרכב הקטנה והאמיצה, קוניגסאג (Koenigsegg) שקטפה לא מעט גביעי מהירות ויכולת וגם העיזה לרכוש את סאאב (מהלך שנכשל בסופו של דבר).

בעיירה אנגלהולם נמצאת גם סדנת רכב שבדית מקורית וקוראים לה "קארסטו" (Caresto). אנשי הסדנא מומחים בלקחת רכב ולהפוך אותו לחוויה מוטורית וגם ויזואלית. כלי הרכב שזוכים אצלם לטיפול אישי מגיעים לעתים תכופות ממפעלי וולוו, אבל בהחלט לא רק.

התוצר האחרון שלהם מבוסס על וולוו XC60 ונועד להיות רכב צילום ייעודי. כדי לייצר אותו לקחו אנשי קארסטו לא אחד אלא שני רכבי וולוו XC60. הם הינדסו, עיצבו, חתכו והרכיבו ובסופו של דבר נולדה גרסת ה-Six Wheeler של הקרוסאובר הקומפקטי המפונק.

וולבו XC60 מתוצרת קארסטו: ארגז לצלם וציוד, ציר גלגלים נוסף לייצוב
וולבו XC60 מתוצרת קארסטו: ארגז לצלם וציוד, ציר גלגלים נוסף לייצוב

להארכת ה-XC60 שתי מטרות: להפוך אותו לטנדר עם ארגז גדול, נמוך יחסית ושטוח שיאפשר הצבת ציוד ואנשי צילום. הרכב מותאם בדיוק למשימה באמצעות צביעה שמחזירה מינימום הבהקי אור ובאמצעות סדרת גאדג'טים שימושיים – חיבורי חשמל, תפסים ומגירות. המטרה השנייה – הוספת ציר גלגלים שמאפשר לצוות הצילום נסיעה מרוסנת במיוחד, נטולת טלטולים, כך שיוכלו לצלם וידאו באופן החלק ביותר תוך כדי תנועה.

כמה נתונים: אורכו של הוולוו המשוכפל הוא 560 סנטימטרים ומשקלו 3.3 טון. כדי להניע בשלווה את המאסה הזו נעזר ה-XC60 במנוע טורבו בנזין בן שישה צילינדרים שמייצר 290 כ"ס. הלקוח של וולוו XC60 בגרסת ששת הגלגלים הוא לא אחר מאשר – חטיבת המכוניות של וולוו.

Check Also

טויוטה GAZOO

קחו דקה של נחת ואושר לנשמה. טויוטה GAZOO סוגרת שנה עם וידאו מרהיב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 − 9 =