יום שבת , 3 דצמבר 2016
דף הבית » חדשות » וידאו: מיצובישי L200 טריטון
וידאו: מיצובישי L200 טריטון
מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

וידאו: מיצובישי L200 טריטון

כתב: ניר בן זקן

מיצובישי L200 המכונה בארץ האנטר נמצא איתנו כבר כמעט 7 שנים מבלי שעבר שינויים משמעותיים. כעת חושפת מיצובישי את מה שהיא מגדירה כדגם חדש, אבל בפועל ובשונה מהצפייה נוכח הקונספט המהפכני לטנדר הוותיק, ה-GR-HEV דיזל הייברידי שהוצג בג'נבה בשנה שעברה, מדובר במתיחת פנים מקיפה. השינוי הראשון הוא בשם הדגם שיישא את השם טריטון (Triton) כפי שווק עד כה באוסטרליה וגם היבואן המקומי יאמץ בפעם הראשונה את השם העולמי, מאז הפך ה-L200 למגנום בשנות התשעים ולהאנטר ב-2007, שמות ייחודיים לשוק הישראלי.

שינויי העיצוב כוללים פנסים קדמיים משוכים אחורנית ומשלבים תאורת לד, גריל פסים גדול ובולט בגימור מתכתי, אופציה לחישוקים קלים בקוטר 17" ויחידות תאורה אחוריות גדולות יותר ומשוכות לפנים המשלימות עיצוב דינמי יחסית לטנדר. יחד עם זאת תצורת המרכב הכללית, כבעבר תוצע בגרסאות חד קבינה, קבינה וחצי ודאבל קבינה, מוכרת מהדגם הקודם, בעיקר פס ההפרדה המעוגל בין הארגז לתא הנוסעים שמשתפל מטה.

מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

בנוסף למנוע טורבו דיזל 2.5 ליטר המוכר מהדגם היוצא שיוצא בשתי רמות הספק 128 כ"ס ו-178 כ"ס מתווסף להיצע מנוע דיזל חדש ומודרני בנפח 2.4 ליטר. הוא עושה שימוש בבלוק אלומיניום, טורבו בגיאומטריה משתנה, הזרקת סולר במסילה משותפת ותזמון שסתומים משתנה (MIVEC) ומפיק 181 כ"ס. עיקר השיפור הוא בהפחתת הרעשים והרעידות וצריכת דלק חסכונית ב-20 אחוזים בהשוואה למנוע הוותיק. בהמשך שרשרת ההנעה יוצעו תיבות הילוכים ידניות עם שישה או חמישה יחסים או אוטומטית עם חמישה הילוכים בשידוך להנעה אחורית או כפולה שתופעל על ידי חוגה חשמלית המחליפה את ידית השילוב המסורתית.

מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

מערכת המיתלים שומרת על תצורה זהה לדגם הקודם עם עצמות עצה כפולות וקפיצי סליל מלפנים וסרן חי עם קפיצי עלים מאחור אבל שינויים בכיול (קפיצים ובולמי זעזועים חדשים המעניקים מהלך ארוך יותר, מוט מייצב חדש מלפנים) אמורים לשפר את נוחות הנסיעה, נקודת התורפה של הדגם היוצא. בקרת היציבות כוילה מחדש ומציעה גם מצב לשיפור היציבות בזמן גרירה. סעיף הבטיחות הפסיבית מגובה עם 7 כריות אוויר. ההגה הפך מהיר יותר ורדיוס הסיבוב כבעבר הוא הטוב בסגמנט (5.9 מטר) ונוספה מערכת למניעת דרדור בזינוק בעליה.

מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

מיצובישי טריטון. הדור החדש של טנדר מיצובישי L200, מקבל מנועים מודרניים ומתיחת פנים עמוקה מאד. צילום: מיצובישי

נסיעת מבחן טנדר פולקסווגן אמארוק

מסלול טיול שטח לדרום העמוק

למרות שהוא שומר על בסיס גלגלים זהה לדגם הקודם (300 ס"מ) מיצובישי טוענת לשיפור של 0.5 ס"מ במרווח הראש, סנטימטר אחד במרווח הכתפיים ו-2 ס"מ במרווח הרגליים. השימוש בחומרים איכותיים יותר עם גימור שחור פיאנו לקונסולה המרכזית ולחלק מהדיפונים ושילוב צבעים שגרתי יותר הופכים את התא לפחות מצועצע מבעבר. רשימת האבזור כוללת בקרת אקלים מפוצלת, מסך מגע בגודל 7" עם שליטה מההגה, USB ומתג התנעה.
מיצובישי טריטון יגיעה ארצה בקיץ ובעוד בשנים האחרונות מיצובישי השתרכה מאחורי שליט הקטגוריה, האיסוזו דימקס, עם היא מתכוונת לאתגר אותו עם הדגם החדש.

One comment

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*