שבת , 20 אפריל 2024
Audi RS Q3 performance עוד כוחות סוס, עוד מומנט ומראה מעט יותר אגרסיבי אה..ועוד כסף. צילום: אאודי
Audi RS Q3 performance עוד כוחות סוס, עוד מומנט ומראה מעט יותר אגרסיבי אה..ועוד כסף. צילום: אאודי

וידאו: עוד שרירים לאאודי RSQ3

תומר הדר

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי מרחיבה את היצע דגמי הכביש שטח הספורטיביים של אאודי עם הצגת גרסת PERFORMANCE של ה-RSQ3 – בעצמה גרסתה הספורטיבית של אאודי Q3. בשונה מאאודי   RSQ3  "רגילה" שמנוע ה-2.5 ליטרים שלה מפיק 340 כוחות סוס ו-42.8 קג"מ, חבילת PERFORMANCE מוסיפה להספק ה- RSQ3עוד 27 כוחות סוס ו-4.6 קג"מ, אשר מאפשרים לה לזנק מ-0 ל 100 קמ"ש תוך 4.4 שניות – למהירות מרבית של 270 קמ"ש.

לדברי ניב אורון, מנהל חטיבת אאודי: : "גרסת ה- RS של ה- Q3 הפכה להצלחה מאז השקתה, עם למעלה מ-30 יחידות שנמסרו מדגם זה. גרסת הביצועים של ה-RSQ3 , משלבת בין מנוע עוצמתי ומרגש, עיצוב יוצא דופן ואיכות נסיעה ששמורה אך ורק לרכבי SUV, כך שאי אפשר שלא להתאהב בה. אנחנו מתכננים להמשיך ולקדם את גרסאות הספורט של הדגמים השונים מתוך האמונה שהן הדוגמא המובהקת ביותר למושג "קידמה באמצעות טכנולוגיה" ומספקות את החיבור האמוציונלי החזק ביותר למותג".

מבחינת העיצוב, חבילת PERFORMANCE זוכה למספר מאפיינים המבדילים בינה ובין RSQ3 רגילה: הפגושים נראים אגרסיביים יותר עם צמד כונסי אוויר מוגדלים, חלקי הפלסטיק צבועים באפור טיטניום באופן ייחודי לגרסה זו וחישוקי הגלגלים, בקוטר 20 אינץ' יחודיים גם הם לגרסאות ה-PERFORMANCE. מחיר התענוג: 424,600 שקלים. למה דווקא סיומת 600? לא יודעים.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twenty − 15 =