יום חמישי , 28 מרץ 2024
טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. טויוטה היילנדר מיובאת לישראל דרך אלבר. צילום: טויוטה
טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. טויוטה היילנדר מיובאת לישראל דרך אלבר. צילום: טויוטה

טויוטה היילנדר מתחדש

ניר בן זקן
טויוטה היילנדר, האח הגדול של טויטה ראב4 , עבר ריענון קל שלוש שנים בדיוק לאחר שנחשף הדור הנוכחי והשלישי בשושלת. עיקר השינוי נוגע בחזית עם סבכה קדמית גדולה ומחולקת לשניים, תפיחות בולטות בקצות הפגוש ופנסים צרים יותר, בעוד מאחור יחידות התאורה גדלו מעט.

טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. טויוטה היילנדר מיובאת לישראל דרך אלבר. צילום: טויוטה
טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. צילום: טויוטה

תא הנוסעים מציע כבעבר 7 או 8 מקומות ישיבה והשינויים בו מסתכמים באופציה לריפודי עור חומים ותוספת 4 חיבורי USB לחמישה בסך הכל. אבזור בטיחות מתקדם כמו בלימה אוטומטית למניעת התנגשות כולל זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לנמוכים) יהיו סטנדרטיים בכל הדגמים בעוד לגרסאות הבכירות יתווספו מערכת להתראה על עצמים בשטחים המתים ומערכת מצלמות היקפית.

טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. טויוטה היילנדר מיובאת לישראל דרך אלבר. צילום: טויוטה
טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. צילום: טויוטה

מבחן רכב טויוטה היילנדר

מבחן רכב לקסוס NX

טויוטה טוענת שמנוע ה-V6 בנפח 3.5 ליטר שודרג אך היא לא משחררת פרטים טכניים פרט להצהרה כי הוא יהיה יפיק יותר כוחות סוס מ-270 שמפיק המנוע הנוכחי וכי תשודך לו תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 8 יחסי העברה (6 בקודמת). מנוע 4 צילינדרים 2.7 ליטר ותיבת 6 הילוכים אוטומטית נותר ללא שינוי.

טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. טויוטה היילנדר מיובאת לישראל דרך אלבר. צילום: טויוטה
טויוטה היילנדר מקבל עידכון של אמצע חיי הדגם. חשיפה רשמית בתערוכת ניו יורק. צילום: טויוטה

מתיחת הפנים של טויוטה היילנדר תיחשף בתערוכת ניו יורק שתיפתח את שעריה בסוף שבוע הבא.

Check Also

טויוטה C-HR עכשיו גם פלאג-אין הייבריד

טויוטה מרחיבה את היצע גרסאות ה-C-HR עם מערכת הנעה פלאג-אין הייבריד חזקה המפיקה 220 כ"ס ומוסיפה לה חבילת אבזור עשירה יותר ויכולת דינאמית עדיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × 2 =