יום חמישי , 28 מרץ 2024

טויוטה טונדרה – לחיות בשטח

טויוטה הציגה במסגרת תערוכת השיפורים SEMA בארה"ב קונספט שפונה לקהל גדול ורב שאינו מוכר במחוזותינו: קהל הציידים והדייגים, קהל עיקרי בארה"ב בכל הקשור לתרבות הפנאי והבילוי מחוץ לבית. כבסיס משמשת גרסת דאבל-קבינה כפולת הנעה של טויוטה טונדרה – הטנדר הגדול של טויוטה המיועד להוות אלטרנטיבה ללהיטי המכירות המסורתיים בארה"ב בשנים האחרונות מבית פורד (סדרה F), שברולט (סילבראדו) ודודג' (דודג' ראם). המנוע הוא V8 בנפח 5.7 ליטר סטנדרטי המשודך לגיר אוטומטי עם 6 מהירויות. מבחוץ הצביעה היא בגוון מט בכדי להיבלע בשטח ולא לבלוט. הטנדר מצויד בערכת הגבהה הכוללת גלגלי ענק על חישוקי 18 אינץ' והרמת המרכב בכ-7.5 ס"מ, מערכת יניקת אוויר מורמת לטובת יכולת צליחת מים עמוקים, נעילות דיפרנציאל ועוד.

אבל, העיקר כאן היא ההסבה למטרות שהייה ארוכה בשטח במסעות ציד, הכוללת יכולת נשיאת ציוד רב בתאים ייעודיים וכמובן – הפיכת הטנדר למעין מרפסת או עמדת תצפית עם אוהל הסוואה וצמד מושבים, לנוחות הציידים.

אין עשו זאת? הנה הוידאו:

Check Also

טויוטה C-HR עכשיו גם פלאג-אין הייבריד

טויוטה מרחיבה את היצע גרסאות ה-C-HR עם מערכת הנעה פלאג-אין הייבריד חזקה המפיקה 220 כ"ס ומוסיפה לה חבילת אבזור עשירה יותר ויכולת דינאמית עדיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × three =