יום שלישי , 16 אפריל 2024
פורד משדרגת את הטנדר F-350 עם שלדה מוקשחת ויותר איבזור בטיחות. צילום: פורד
פורד משדרגת את הטנדר F-350 עם שלדה מוקשחת ויותר איבזור בטיחות. צילום: פורד

טנדר פורד F-350 משתפר

תומר הדר

פורד ארה"ב מודיעה על שורה של שדרוגים לסדרה F  הכבדה – טנדרי הSUPER DUTY. בישראל זוכים הטנדרים הללו להצלחה ניכרת לנוכח העובדה שמדובר בטנדרים במשקל כבד- של מעל 3.5 טונות. מכיוון שכך, הם פטורים במס, כלומר ניתן לקבל עליהם זיכוי במס הכנסה. בנוסף, שווי השימוש שלהם הוא אפס. לשם השוואה, שווי השימוש של כל מכונית משפחתית ממוצעת הוא כ-3,300 שקלים בחודש.

ה-F350 המשודרג יגיע גם לישראל בשנה הבאה. על פי פורד, הSUPER DUTY  המחודש זכה לשדרוג של מנוע הדיזל – הPOWER STROKE  ל-440 כוחות סוס. מבחינת הצרכנים בארה"ב, שעבורם המילה "דיזל" היא סוג של קללה, מדובר בשדרוג, אך עבור הלקוחות בישראל, 440 כוחות סוס בטנדר פורד הם הסטנדרט זה שנה וחצי. לפי פורד, ה-F350 המחודש יזכה גם לשלל טכנולוגיות בטיחות שעד כה לא הופיעו בדגם, כולל מערכת להתראה מפני מכשולים ועצמים הנמצאים בצידי הרכב, שהנהג אינו מסוגל לראות. בנוסף, ה-F350 המחודש זכה לחיזוקי שלדה, ההופכים אותה לקשיחה פי 24 ביחס לדגם היוצא של ה-F350.

אולי בכל זאת שברולט סילבראדו?

מעבר לכך, הלקוחות בארה"ב יקבלו ב-F350 שלהם גם שלל אביזרים וגאדג'טים, שמיועדים להפוך את חייהם עם ענק האלומיניום למעט יותר פשוטים. לדוגמה, מעתה ה-F350 יצויד במצלמה אשר מקרינה על מסך בתא הנוסעים תמונה של המתרחש בתא המטען ואחריו.

Check Also

ללא הסוואה. כך נראה הטנדר של BYD

עם חתימת אור המזכירה את הטנדרים של פורד. הפיקאפ 4X4 החשמלי של BYD נתפס ללא הסוואה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 + 18 =